Затверджено узагальнюючу податкову консультацію, що роз’яснює окремі питання врахування від’ємного значення об’єкта оподаткування з податку на прибуток
Затверджено узагальнюючу податкову консультацію, що роз’яснює окремі питання врахування від’ємного значення об’єкта оподаткування з податку на прибуток.
Закон України від 24.05.2012 №4834-VI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм» передбачає врахування від’ємного значення об’єкта оподаткування, яке утворилися станом на 01.01.2011, при визначенні від’ємного значення об’єкта оподаткування за ІІ–ІV квартали 2011 року. З моменту набрання чинності цим законом у разі невідображення в податковій звітності з податку на прибуток за звітний другий, другий і третій, другий – четвертий квартали 2011 року від’ємного значення об’єкта оподаткування, яке утворилося станом на 01.01.2011, платник має право подати уточнюючий(чі) розрахунок(ки) за звітний період 2011 року, у якому відобразити суму такого від’ємного значення, визначену з урахуванням непогашених збитків, що утворилися станом на 01.01.2011.
Податківці рекомендують для правильного визначення об’єкта оподаткування за наступні звітні періоди подати уточнюючий(чі) розрахунок(ки) до подання декларації про прибуток за І півріччя 2012 року.
Для платників з доходом за 2011 рік один мільйон гривень та більше не погашена у 2012–2015 роках сума від’ємного значення об’єкта оподаткування у звітних періодах починаючи з І кварталу 2016 року не враховується. Для платників з доходом за 2011 рік менше одного мільйона гривень сума від’ємного значення враховується до повного її погашення.
Журнал «Головбух» у 2025 році інтегрувався в систему «Експертус Головбух». Звичні матеріали та архівні номери тепер доступні на одній платформі із сервісами й калькуляторами. Покажемо, де знайти журнал і що ще допоможе бухгалтеру в щоденній роботі
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2026 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між минулорічним кварталом IV та цьогорічним кварталом І, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2026 році? Відповіді — в огляді
Хто може бути самозайнятою особою, які податки сплачує самозайнята особа, можливості здійснення трудової діяльності, про умови оподаткування доходів та витрат самозайнятих осіб, до яких належить фізичні особи-підприємці та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність. Ці та інші питання — в цьому огляді
Платникам єдиного податку треба контролювати, аби їхній річний дохід не перевищив дозволений ліміт. Пояснимо, які наслідки чекають ФОП у 2026 році, як оподаткувати суму перевищення та коли перейти до іншої групи або на загальну систему — у консультації
Контрольовані операції — сфера підвищеного контролю ДПС, де найменша помилка може призвести до мільйонних штрафів і донарахувань. Які критерії визнання операцій контрольованими діють у 2026 році, як функціонує багаторівнева звітність, як подавати Повідомлення про участь у МГК та яких штрафів очікувати — розглянемо в огляді