• відповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 Податкового кодексу України (ПК), та завірених нею копій установчих документів організації;
• завірених ЖБК копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і факт спорудження або придбання такого будинку ЖБК.
Утім такі запити не надсилаються неприбутковим організаціям, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів та відповідають законодавчим вимогам. Від неприбуткових організацій не вимагається також надання копій тих установчих документів, що оприлюднені на порталі електронних сервісів.
Якщо неприбуткова організація не подавала до контролюючого органу заяву з позначкою «зміни» або «доповнення» у разі здійснення відповідних змін, ДФС рекомендує такій організації подати до контролюючого органу і реєстраційну заяву за формою № 1-РН.
Неприбуткові організації, що повідомлені про встановлення невідповідності на підтвердження їх статусу документів, до 01.01.2017 зобов’язані привести ці документи у відповідність до вимог ПК. А інакше — після 01.01.2017 будуть виключені з Реєстру.
Окремо ДФС проінформувала про:
• зміни в структурі кодів ознаки неприбутковості;
• зменшення обсягу та відкритість даних у Реєстрі;
• уточнення порядку подання документів для включення до Реєстру (для кожного типу документів визначено можливі способи їх подання);
• оновлення процедур розгляду поданих «неприбутківцями» документів, включення їх до нового Реєстру, контролю за достовірністю та актуалізацією даних Реєстру, реєстрації змін щодо неприбуткової організації та виключення її з Реєстру тощо.
Насамкінець Служба відзначила значне скорочення нової форми реєстраційної заяви № 1-РН. Тепер ця форма містить мінімальний набір даних про неприбуткову організацію, що дає змогу значно зменшити час на її заповнення.
Лист ДФС від 25.08.2016 № 28602/7/99-99-15-02-01-17