Алгоритм дій «неприбутківців» у перехідний період до 01.01.2017

За інформацією ДФС, для внесення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр) протягом двох місяців з 16.07.2016 до неприбуткових організацій надходитимуть письмові запити про надання у місячний строк з дня їх отримання відповіді щодо:

• відповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим пунктом 133.4 Податкового кодексу України (ПК), та завірених нею копій установчих документів організації;

• завірених ЖБК копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку і факт спорудження або придбання такого будинку ЖБК.

Утім такі запити не надсилаються неприбутковим організаціям, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів та відповідають законодавчим вимогам. Від неприбуткових організацій не вимагається також надання копій тих установчих документів, що оприлюднені на порталі електронних сервісів.

Якщо неприбуткова організація не подавала до контролюючого органу заяву з позначкою «зміни» або «доповнення» у разі здійснення відповідних змін, ДФС рекомендує такій організації подати до контролюючого органу і реєстраційну заяву за формою № 1-РН.

Неприбуткові організації, що повідомлені про встановлення невідповідності на підтвердження їх статусу документів, до 01.01.2017 зобов’язані привести ці документи у відповідність до вимог ПК. А інакше — після 01.01.2017 будуть виключені з Реєстру.

Окремо ДФС проінформувала про:

• зміни в структурі кодів ознаки неприбутковості;

• зменшення обсягу та відкритість даних у Реєстрі;

• уточнення порядку подання документів для включення до Реєстру (для кожного типу документів визначено можливі способи їх подання);

• оновлення процедур розгляду поданих «неприбутківцями» документів, включення їх до нового Реєстру, контролю за достовірністю та актуалізацією даних Реєстру, реєстрації змін щодо неприбуткової організації та виключення її з Реєстру тощо.

Насамкінець Служба відзначила значне скорочення нової форми реєстраційної заяви № 1-РН. Тепер ця форма містить мінімальний набір даних про неприбуткову організацію, що дає змогу значно зменшити час на її заповнення.

Лист ДФС від 25.08.2016 № 28602/7/99-99-15-02-01-17 


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Чи може голова неприбуткової організації працювати без зарплати

Таке запитання виникає у багатьох неприбуткових організаціях, зокрема громадських. Спойлер — працювати без заробітної плати не можна. Її розмір за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за мінімальний. У 2025 році це 8000,00 грн на місяць, і 48,00 грн за годину. Якщо заробітна плата менша за мінімальну (за повністю відпрацьований час) — доплачуйте
40804

Неприбуткові організації: облік та оподаткування

Неприбуткові організації мають специфічний бухгалтерський облік та звітність. Крім того, неприбутковий статус не означає того, що вони взагалі не сплачують податків. У консультації все про неприбуткові організації
84029

Заява про реєстрацію неприбуткової організації

Виникають ситуації, коли неприбутковій організації потрібно змінити певні реквізити чи установчі документи. Як зробити це правильно, щоб не зіткнутися із проблемами та не втратити статус неприбутковості?
31902

Облікова політика благодійного фонду

Допоможемо правильно скласти наказ про облікову політику благодійної організації. Зорієнтуємо, які дані варто передбачити у документі та як вносити зміни до нього
6140

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді