Відтак основними цілями у проведенні реформ ДФС є:
• викорінення корупції та злочинності;
• зміна ідеології ДФС, яка має перетворитися з карального органу на сервісний;
• ліквідація податкової міліції та створення нового органу фінансових розслідувань з переважно аналітичними функціями;
• підтримка та заохочення сумлінних платників;
• підвищення ефективності роботи ДФС шляхом запровадження ризик-орієнтованого підходу;
• збільшення ролі електронних сервісів у роботі ДФС.
Для досягнення цілей важливо виконати такі першочергові завдання:
• підвищення рівня добровільної сплати податків;
• підвищення якості податкових перевірок, у т. ч. шляхом притягнення до відповідальності працівників ДФС, що систематично здійснюють необгрунтовані донарахування;
• підвищення ефективності процедури апеляційних оскаржень;
• підвищення ефективності системи ризиків для виявлення несумлінних платників. Крім того, має скорочуватися час оформлення митних декларацій, відносно яких не здійснюється огляд товарів. У 2017 році цей показник повинен бути на рівні: імпорт — 75 хвилин, експорт — 30 хвилин, транзит — 15 хвилин;
• зменшення рівня податкового боргу;
• розширення сфери застосування електронних та інших сервісів;
• інституційна реформа та подальша реструктуризація ДФС;
• покращання взаємодії з платниками податків, яке має збільшити довіру до ДФС.
Утім, одним із найболючіших питань бізнесу є своєчасне відшкодування ПДВ. Тож Мінфін очікує, що на кінець 2016 та 2017 років заборгованості з відшкодування ПДВ не буде.
Окремо Міністр фінансів у дорученні до Голови ДФС від 27.09.2016 № 11000-08/1117 навів ключові показники ефективності, які вимірюватимуть прогрес ДФС у проведенні відповідних реформ.
Лист Мінфіну від 27.09.2016 № 31-11000-07-10/27318