Виправлення помилок у звіті Ф4-ФСС з тимчасової втрати працездатності

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Якщо помилки у звіті за формою Ф4-ФСС з тимчасової втрати працездатності (далі — звіт) виявлені до кінцевого терміну подання звітності, страхувальник має право повторно сформувати і подати звіт до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі — Фонд) за місцем обліку. Цей звіт вважатиметься чинним.

Якщо ж помилки містяться у раніше поданому страхувальником звіті і стосуються правильності нарахування суми страхових внесків до Фонду за період до 01.01.2011 і витрат за загальнообов’язковим соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, їх можна виправити до початку перевірки Фондом. А саме — подати до Фонду письмове повідомлення про факт і зміст помилок, зазначивши причину їх виникнення, разом із розрахунком донарахованої (зменшеної) суми страхових внесків або витрат, здійснених за рахунок коштів Фонду.

Страхувальник, подаючи звітність до Фонду, має відобразити помилки минулих кварталів звітного року шляхом коригування відповідних показників звітності.

Помилки минулих років, що стосуються фінансових показників, відображають у рядку 3 таблиці I звіту.

Якщо сума отриманих страхувальником від Фонду страхових коштів перевищує фактичні витрати на надання матеріального забезпечення, невикористані страхові кошти повертають до Фонду, що здійснив фінансування, протягом трьох робочих днів.

Зауважимо, що під час заповнення звіту зобов’язання страхувальника або Фонду не можуть мати від’ємного значення.

У разі самостійного повідомлення страхувальником Фонду про факт виявлення помилки та перерахування сум, нарахованих ним, у разі недоплати страхових внесків за період до 01.01.2011 та пені, зайво нарахованих витрат у повному обсязі до початку перевірки Фондом штрафів до страхувальника не застосовують.

Лист ФСС з ТВП від 21.11.2016 № 2.4-16-2037

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
444464

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
25133

Страховий стаж 2025: що це та як правильно його обчислити

Роботодавець зобов'язаний правильно визначити страховий стаж, адже відповідає за це і перед працівником, і перед ПФУ. Адже від цього показника залежить розмір соцвиплат. Щоб не довелося платити за помилки, з’ясуємо, як визначити страховий стаж працівникові, підприємцю або фізособі, що виконує роботи за цивільно-правовими договорами
70968

Декретні виплати: розрахунок │нарахування у 2025 році

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами або, як її ще називають, декретні, — це обов’язкова виплата з ПФУ, яку отримує кожна жінка при наданні спеціального лікарняного «вагітність і пологи». У огляді детально про виплату декретних у 2025 році, зокрема документальне оформлення та порядок нарахування та оподаткування декретних
1207111

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді