Платник ПДВ подає скаргу до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Таку скаргу платник складає винятково у письмовій формі та подає особисто (через свого уповноваженого представника) безпосередньо до ДФС або поштою.
Скарга має містити:
- найменування або ПІБ платника, його податкову адресу;
- податковий номер або серію та номер паспорта фізично- особи — підприємця;
- реквізити рішення комісії ДФС;
- причини незгоди з рішенням комісії ДФС;
- відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;
- вимоги платника;
- адресу для відправлення рішення за результатами розгляду скарги.
Платник може додати до скарги пояснення та завірені копії документів, які підтверджують дані зупиненої податкової накладної/розрахунку коригування.
За результатами розгляду скарги Комісія ДФС із питань розгляду скарг або задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС, або залишає скаргу без задоволення.
Комісія ДФС з питань розгляду скарг надсилає рішення платнику протягом десятиденного строку. Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надіслали у такий строк, скарга є повністю задоволеною на користь платника.
Рішення Комісії ДФС з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, зазначених у скарзі.
Постанова КМУ від 04.07.2017 № 485