Платник ПДВ подає скаргу до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних
Платник ПДВ подає скаргу до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Таку скаргу платник складає винятково у письмовій формі та подає особисто (через свого уповноваженого представника) безпосередньо до ДФС або поштою.
Скарга має містити:
- найменування або ПІБ платника, його податкову адресу;
- податковий номер або серію та номер паспорта фізично- особи — підприємця;
- реквізити рішення комісії ДФС;
- причини незгоди з рішенням комісії ДФС;
- відомості про оскарження рішення комісії ДФС до суду;
- вимоги платника;
- адресу для відправлення рішення за результатами розгляду скарги.
Платник може додати до скарги пояснення та завірені копії документів, які підтверджують дані зупиненої податкової накладної/розрахунку коригування.
За результатами розгляду скарги Комісія ДФС із питань розгляду скарг або задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС, або залишає скаргу без задоволення.
Комісія ДФС з питань розгляду скарг надсилає рішення платнику протягом десятиденного строку. Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надіслали у такий строк, скарга є повністю задоволеною на користь платника.
Рішення Комісії ДФС з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, зазначених у скарзі.
Постанова КМУ від 04.07.2017 № 485
Які вимоги до одиниць виміру у первинних документах, які одиниці виміру для послуг використовувати у податковій накладній, що таке кількісні і вартісні вимірники, коли щодо послуг використовуються одиниці виміру «грн» і «послуга», як виправити помилку в одиниці виміру — відповіді ці та інші пов’язані питання знайдете у консультації
Таблиця даних платника податків — це та додаткова інформація, яку подає платник ПДВ з метою убезпечити себе від блокування податкової накладної чи розблокувати таку, якщо її реєстрація уже призупинена. Сьогодні в консультації про нюанси заповнення та подання цього документа з урахуванням останніх роз’яснень ДПС.
Оновлена система моніторингу податкових накладних попри воєнний стан працює, результатом чого можливе блокування податкової накладної чи розрахунку коригування. У консультації експерта про те, як відбувається блокування накладних з урахуванням останніх змін
ПДВ, безумовно, є найбільш штрафонебезпечним податком, що вимагає складного обліку та адміністрування. У цьому огляді ми розглянемо можливі штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних або коригування розрахунків
Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування