Коли сільгоспвиробник може розраховувати на дотацію

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Сільгоспвиробник, основною діяльністю якого є постачання сільгосптоварів, які він виробив на власних або орендованих основних засобах, має право на бюджетну дотацію після того, як ДФС внесе його до Реєстру отримувачів бюджетної дотації. Бюджетну дотацію надають сільгоспвиробникам, які провадять види діяльності, визначені пунктом 16-1.3 Закону України «Про державну підтримку сільського господарсьва України» від 24.06.2004 № 1877-IV (далі — Закон № 1877). Сільгосптоваровиробник має право на бюджетну дотацію, якщо питома вага вартості сільгосптоварів становить не менше 75% вартості всіх товарів, які він поставив протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно.

Платники ПДВ, яких включили до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, за операціями з постачання власновироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених пунктом 16-1.3 Закону № 1877, складають окремі податкові накладні, в яких у другій частині порядкового номера зазначають код «2».

Товари, зазначені у групах 1-24 УКТ ЗЕД, вироблені сільгоспвиробником на давальницьких умовах із сировини, вирощеної ним на власних або орендованих земельних ділянках, з метою застосування статті 16-1 Закону № 1877 вважають сільгосптоварами.

Обсяги операцій з постачання власновиробленого цукру, жому, меляси, у т. ч. вироблених на давальницьких умовах із власної сировини, враховують в обчисленні питомої ваги вартості сільгосптоварів та відображають у графі 3 таблиці 2 додатку 9 до податкової декларації з ПДВ та у графі 4 розділу 6 Форми заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

А от виробництво цукру, жому, меляси, у т. ч. на давальницьких умовах з власної сировини, не належить до видів діяльності, що дають право отримати бюджетну дотацію, тому операції з постачання такої продукції не беруть участі в обчисленні суми бюджетної дотації.

Лист ДФС від 03.10.2017 № 2104/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

додаток
Теми:

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13279

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані 2026

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 30.09.2026. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
24666

Розрахунок коригування до податкової накладної: як скласти

У консультації про розрахунок коригування до податкової накладної та причини коригувань, які податкова визначила для його складання. Наведемо умовні коди в розрахунку коригування, їхнє призначення та приклади складання розрахунків коригування з різними кодами («101», «102», «103», «104» і «301»)
952227

Єдиний реєстр податкових накладних

Скласти та зареєструвати податкову накладну/розрахунок коригування – відповідальна ділянка сучасної бухгалтерії. У цьому огляді – про особливості функціонування ЄРПН та СЕА
35085

Показники D та P: як використовувати, щоб уникнути блокування ПН / РК

Підкажемо, що означають показники D і P, на що вони впливають та які їх значення допоможуть платнику ПДВ уникнути блокування податкових накладних / розрахунків коригування. Пояснимо також, як обчислюють ці показники і де їх перевірити
529

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді