Первісна вартість основних засобів збільшується на суму витрат, пов’язаних із поліпшенням об’єкта, що зумовлює збільшення майбутніх економічних вигід. Витрати, на підтримання об’єкта у робочому стані включають до складу витрат.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
► Оцінка основних фондів
Рішення про характер та ознаки робіт, що проводитиме підприємство, приймає його керівник зважаючи на результати аналізу ситуації, що існує, і доцільності таких витрат. Зокрема, заміну окремих важливих компонентів (двигунів тощо) можна відобразити як заміну об’єкта основних засобів, якщо строк корисного використання запчастини інакший, аніж строк корисного використання основних засобів, до яких належить цей компонент. Тоді заміну такого компонента відображають як капітальні інвестиції.
► Витрати на ремонт чи поліпшення орендованих основних засобів як окремий об’єкт ОЗ
Якщо керівник вирішить, що ремонт автомобіля має підтримувати його у придатному для використання стані, вартість такого ремонту включають до складу відповідних витрат.
ТОП-публікації Експертус Головбух
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення
Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів