ДПІ у районах Києва стануть фронт-офісами Головного управління ДФС у м. Києві

За повідомленням начальника ГУ ДФС у м. Києві Людмили Демченко

"Нещодавно набула чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 296 "Про реформування деяких територіальних органів Державної фіскальної служби", згідно з якою державні податкові інспекції в районах м. Києва втрачають статус юридичних осіб та приєднуються до Головного управління ДФС у м. Києві. Утворюється одна юридична особа на рівні м. Києва, і це вже друга хвиля реорганізації." – повідомила начальник ГУ ДФС у м. Києві Людмила Демченко.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Перша хвиля реорганізації відбулась, коли в столиці було створено єдиний централізований аудиторський центр - Офіс аудиту, який об’єднав підрозділи, що займались проведенням податкових перевірок і вся контрольно-перевірочна робота перейшла до Головного управління ДФС Києва. Також згодом було реформовано підрозділи податків і зборів з юридичних осіб, фізичних осіб, контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів та погашення податкового боргу. Отже, всі фіскальні функції вже майже два роки здійснюються на рівні ГУ ДФС у м. Києві.

Весь цей час за ДПІ у районах ГУ ДФС у м. Києва було закріплено 4 основні сервісні функції:

  • сервісне обслуговування платників податків;
  • реєстрацію та ведення обліку платників податків та платників єдиного внеску, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням;
  • формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб, реєстрів, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи;
  • інші функції сервісного обслуговування платників податків, визначені законом.

"Черговий етап структурної реорганізації фіскальної служби столиці, відповідно до вимог наказу ДФС України від 10.05.2018 № 286 "Про реорганізацію територіальних органів ДФС у м. Києві", дозволить побудувати ефективну систему адміністрування податків в Києві та забезпечити надання якісних сервісних послуг бізнесу та громадянам. Саме тому, наразі наше головне завдання – щоб платники податків не відчули жодних незручностей, пов’язаних з внутрішніми процесами перетворень у столичній фіскальній службі", – наголосила Людмила Демченко.

Згідно з наказом № 286, утворено комісії з реорганізації територіальних органів ДФС у м. Києві та призначено голів комісій.

З метою забезпечення належної організації роботи із реорганізації територіальних органів ДФС столиці Головним управлінням ДФС у м. Києві розроблено та затверджено План заходів з проведення реорганізації ДПІ у районах ГУ ДФС у м. Києві шляхом їх приєднання до Головного управління ДФС у м. Києві, а також створено Робочу групу із моніторингу виконання заходів, пов’язаних з реорганізацією ДПІ у районах ГУ ДФС у м. Києві.

На Робочу групу покладено повноваження з координації виконання заходів підпорядкованих ДПІ, пов’язаних з реорганізацією, опрацювання і розгляд питань комісій з реорганізації ДПІ та надання допомоги щодо їх вирішення.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15202

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8213

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65740

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
57

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1544

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді