Як ФОПу-загальнику виправити помилки у Типовій формі обліку доходів та витрат

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У Типовій формі, яку ведете в електронному вигляді, у тому числі в Е-кабінеті, допускають виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, у якому зазначайте від’ємне або позитивне значення

Як ФОПу-загальнику виправити помилки у Типовій формі обліку доходів та витрат

Фізичні особи – підприємці зобов’язані вести облік доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару (п. 177.10 Податкового кодексу України).

Облік доходів і витрат може вестися в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі через електронний кабінет.

Типову форму, за якою здійснюють облік доходів і витрат фізичні особи — підприємці і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (далі Типова форма) та Порядок її ведення затвердив Мінфін наказом від 13.05.2021 № 261 (далі — Порядок № 261).

Облік доходів і витрат ведуть в паперовому та/або електронному вигляді, у тому числі засобами Електронного кабінету. У разі ведення обліку доходів і витрат у паперовому вигляді самозайнята особа зобов’язана виконувати записи розбірливо чорнилом темного кольору або кульковою ручкою. Внесення виправлень здійснюють шляхом створення нового запису, який засвідчують підписом самозайнятої особи (п. 3 розд. І Порядку № 261).

У разі ведення обліку доходів і витрат в електронному вигляді самозайнята особа зобов’язана вести таку форму у форматі EXCEL, крім випадку ведення обліку доходів і витрат в електронній формі засобами Е-кабінету (п. 4 розд. І Порядку № 261).

У Типовій формі, яку ведете в е-вигляді, у тому числі засобами Е-кабінету, допускають виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, у якому відображайте від’ємне або позитивне значення (п. 5 розд. І Порядку № 261).

Типову форму зберігайте протягом 3 років після закінчення звітного періоду, у якому здійснили останній запис.

Дані обліку доходів і витрат заповнюйте наростаючим підсумком у гривнях з копійками та використовуйте для заповнення річної податкової декларації про майновий стан і доходи (п. 4 розд. ІІ Порядку № 261).

За інформацією ДПС у Чернівецькій області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна трудова: як перейти, перевірити і що з паперовою

Цифровізація змінює й таку консервативну сферу, як оформлення трудових відносин. Ще з червня 2021 року в Україні впровадили електронні трудові книжки. Як перенести дані про стаж з паперової трудової книжки до електронної трудової книжки, якими мають бути сканкопії, як зміниться порядок виходу на пенсію — про все це в огляді
68617

Пільги для мобілізованих ФОПів: що передбачають податкові новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
243

Трудовий договір в умовах воєнного стану: як оформити призупинення

Війна, на жаль, внесла зміни в наше життя. І трудове законодавство теж. З’явилася та процедура, якої раніше не було, ― призупинення трудового договору. Що це? Чим призупинення відрізняється від зупинення трудового договору та простою, як його оформити й показати у табелі та звітності ― у консультації
79680

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді