Реєстрація платником ПДВ: 5 основних змін
Великі платники податків можуть отримати адміністративні послуги та довідки в електронному вигляді, зокрема:
- Довідку про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби;
- Витяг з реєстру платників ПДВ за формою № 2-ВР;
- Витяг з реєстру неприбуткових установ та організацій;
- Реєстрацію реєстратора розрахункових операцій;
- Реєстрацію розрахункових книжок;
- Реєстрацію КОРО.
Інші довідки/документи видають винятково в паперовій формі відповідно до норм чинного законодавства та за відсутністю механізмів видачі їх платникам податків в електронному вигляді. Це зокрема:
- Довідка про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);
- Підтвердження статусу податкового резидента України;
- Реєстрація платника єдиного податку;
- Витяг з реєстру платників єдиного податку;
- Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
- Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій;
- Взяття на облік ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами/алкогольними напоями;
- Довідка-розрахунок для банку, відповідно до наказу Міндоходів від 09.09.2013 № 453 (додаток 1);
- Довідка про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску (додаток 2);
- Довідка про сплату акцизного податку (для отримання спирту);
- Довідка про сплату акцизного податку (для отримання марок акцизного податку);
- Взяття на облік/погашення податкового векселя.
Разом з цим, податківці працюють над вдосконаленням та переведенням в електронний формат чинні адмінпослуги, щоб доповнити їх новими необхідними вам послугами.