Уряд підтримує бізнес в умовах карантину та розширює можливості програми «Доступні кредити 5-7-9%»

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ЗАКОНИ 530/533: ЕКСПЕРТНА АНАЛІТИКА

Уряд вдосконалює механізм Державної програми «Доступні кредити «5-7-9%», розширює її функціонал та коло підприємців, які зможуть нею скористатися. Задля цього Кабмін 18 березня прийняв постанову «Про внесення змін до Порядку надання державної підтримки суб’єктам мікропідприємництва та малого підприємництва» (текст постанови поки що відсутній).

Уряд підтримує бізнес в умовах карантину та розширює можливості програми «Доступні кредити 5-7-9%»

Зміни передбачають:

  • збільшення максимальної суми кредиту з 1,5 млн грн до 2 млн грн;
  • розширення інвестиційних цілей, на які можуть бути надані кредити за цим Порядком:
    • придбання нежитлової нерухомості без права передачі такої нерухомості в платне або безоплатне користування третім особам;
    • придбання об’єктів права інтелектуальної власності за договорами комерційної концесії (франчайзинга), пов’язаних із реалізацією суб’єктом підприємництва інвестиційного проєкту;
    • поповнення обігових коштів суб’єктів підприємництва у розмірі не більше 25% від загальної вартості інвестиційного проєкту, що фінансується за рахунок кредитних коштів;
  • перегляд розрахунку процентної ставки за кредитом;
  • збільшення до 35% рівня максимальної суми сплати за гарантією Фонду розвитку підприємництва з відповідним збільшенням допустимого рівня частки проблемної заборгованості за кредитами, наданими новоствореним суб’єктам підприємництва, до 25%.

При підготовці зазначених змін Порядок доповнено положеннями, спрямованими на запобігання поширення коронавірусної хвороби в Україні та подолання її наслідків, зокрема:

  • розширено цілі, на які надають фінансову державну підтримку, антикризовими заходами, та цілей, на які можуть бути надані кредити за цим Порядком:
    • інвестиційні цілі, пов’язані із провадженням суб’єктом підприємництва господарської діяльності з виробництва лікарських засобів та/або медичних виробів та/або медичного обладнання;
    • фінансування оборотного капіталу суб’єктів підприємництва, що здійснюють господарську діяльність з надання населенню соціально-медичних послуг та/або соціально-побутових послуг (в т.ч. догляд за хворими, доставка продуктів харчування тощо), на покриття витрат суб’єкта підприємництва на оплату заробітної плати працівників, орендної плати, комунальних послуг, тощо, та у випадку, якщо таке фінансування призведе до збереження або приросту робочих місць такого суб’єкта підприємництва;
  • установлено термін, до якого суб’єкти підприємництва можуть звернутися за державною підтримкою на антикризові заходи, до 1 вересня 2020 року;
  • визначено максимальну суму кредиту:
    • до 3 млн грн для суб’єктів підприємництва, які здійснюють виробництво лікарських засобів та/або медичних виробів та/або медичного обладнання;
    • до 1 млн грн гривень, якщо кредит надають на фінансування оборотного капіталу суб’єкта підприємництва у визначених випадках;
  • знижено витрати на сплату базової процентної ставки за кредитами суб’єктів підприємництва, які здійснюють господарську діяльність з виробництва лікарських засобів та/або медичних виробів та/або медичного обладнання;
  • включення кредитів, які надаватимуться на антикризові заходи, до кредитного портфелю уповноважених банків, за яким Фондом надається гарантія в розмірі 80% основної суми заборгованості.

За інформацією Мінекономіки


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гранти для розвитку бізнесу 2025

Один зі способів для бізнесу втриматися в ці непрості часи — отримати грант. Де шукати гранти, як їх отримати й оподаткувати, пояснив експерт
20325

Оренда офісу у фізособи: договірні відносини та оподаткування

Підприємство вирішило взяти в оренду приміщення у фізособи. Як оформити такі договірні відносини? Як відобразити операції з оренди приміщення в обліку? Як оподатковувати оплату орендної плати фізособі? Як бути з оподаткуванням ремонтів та компенсацією комунальних послуг при оренді офісу? Відповіді на ці та інші питання знайдете в цьому огляді
106950

Дебіторська заборгованість: як нею керувати

Довіряй, але перевіряй. Ця приказка відображає суть обліку дебіторської заборгованості, яку треба не тільки визнати, але й контролювати на кожну дату балансу щодо можливості бути сплаченою. Визнання та списання дебіторської заборгованості, її розкриття у фінансовій звітності — у консультації
118319

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
219508

Криптовалюти: бухоблік і декларування

Що таке криптовалюта та чи легально нею користуватися, яке законодавче регулювання криптовалют існує насьогодні. Також мова піде про електронне декларування криптовалют, облік і оподаткування операцій з криптовалютами, питання фінансового моніторингу криптовалют як віртуальних активів
21015

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді