Реєстрація платником ПДВ: 5 основних змін
Мін’юст вніс змін до Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи.
Зокрема, у новій редакції викладено розділ IV «Особливості проведення державної реєстрації за заявами в електронній формі».
Так, заяву в електронній формі подають за умов:
- заявник підписав її з використанням засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри та у випадках, передбачених законом;
- повністю оплачено послуги за державну реєстрацію.
До електронної заяви заявник долучає оригінали документів для державної реєстрації в електронній формі.
Якщо відповідно до закону для державної реєстрації передбачено подачу нотаріально посвідченого документа та/або документа, що підтверджує реєстрацію юрособи-нерезидента в країні її місцезнаходження, та/або нотаріально засвідченої копії документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, до заяви долучають електронні копії таких документів, виготовлені шляхом сканування з накладенням кваліфікованого електронного підпису заявника.
Плату за адмінпослуги заявник сплачує через Інтернет з використанням платіжних систем та/або програмних засобів Єдиного державного вебпорталу електронних послуг. Документ про сплату адмінзбору не подають, якщо сплата зафіксована за допомогою програмних засобів зазначеного вебпорталу.
Наказ набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
Наказ Мін’юсту від 01.04.2020 № 1307/5