Кваліфікований електронний підпис: особливості використання

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Онлайн-сервіси Пенсійного фонду дозволяють застрахованим особам, а також пенсіонерам, постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки тощо. Проте, щоб скористатися всім переліком послуг вебпорталу необхідно мати кваліфікований електронний підпис.

Кваліфікований електронний підпис: особливості використання

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — удосконалений електронний підпис та сучасна альтернатива традиційного підпису від руки, який створюють з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базують на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Використання КЕП забезпечує:

  • юридичну силу електронних документів — Закони України прирівнюють за юридичною силою електронні документи, що підписані КЕП, і документи з власноручним підписом або печаткою;
  • конфіденційність – використовуючи КЕП, ви отримуєте додаткові можливості шифрування документів;
  • удосконалення бізнес-процесів на підприємствах — ведення електронного документообігу на підприємствах значно скорочує об’єми паперової бухгалтерської документації, економить час співробітників і витрати підприємств, пов’язані з укладенням договорів, оформленням платіжних документів та їх пересиланням контрагентові.

На Порталі електронних послуг Пенсійного фонду України розмістили перелік АЦСК, з електронними ключами яких можливо зареєструватися на порталі.

Строк дії сертифікатів КЕП не перевищує два роки. Після закінчення цього строку для накладення КЕП на документи необхідно здійснити повторне отримання послуги.

Разом з цим, цифровий підпис можна оформити також через банк — так званий BankID. Однак строк дії буде меншим — лише рік з моменту отримання.

За матеріалами ПФУ

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
22035

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
19608

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
12036

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді