Чи обов’язково вести табель обліку використання робочого часу

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Держпраці попереджає — ведення табелю обліку використання робочого часу є обов'язковим для всіх. Неведення табеля — порушення законодавства про працю України, зокрема норм частини 2 статті 10 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР.

Чи обов’язково вести табель обліку використання робочого часу

Нагадуємо, табель обліку робочого часу (далі — Табель) — поіменний список усіх працівників з відмітками про використання робочого часу протягом облікового періоду. Табель можна вести в електронному та паперовому вигляді. Фізичних осіб, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не табелюєте. Кожному працівникові надаєте табельний номер.

Табель відкриваєте першого числа кожного місяця і передаєте в бухгалтерію двічі на місяць для розрахунків за першу половину місяця (аванс) та розрахунку заробітної плати за місяць.

Якщо кількість працівників є невеликою, Табель ведуть фахівці бухгалтерії.

На великих підприємствах Табель ведуть кадровики або навіть уводять таку посада як табельник. Також ці функції можна покласти на керівників підрозділів.

За інформацією Управління Держпраці у Рівненській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Середня зарплата для відпускних: як розрахувати у нестандартних ситуаціях + приклади

Як розрахувати середню зарплату для відпускних у складних ситуаціях? У цій статті пояснюємо, як враховувати місячні, квартальні та річні премії, як діяти, якщо у розрахунковому періоді був простій, відпустка за власний рахунок, неповний робочий тиждень або призупинення дії трудового договору. Також розглядаємо, як обчислити середню зарплату для відпускних, якщо втрачено облікові дані через війну
35

Положення про преміювання у 2025 році: зразок, структура, обов’язкові пункти

У положенні про преміювання фіксують, за які досягнення й у якому порядку працівники отримують премії. Такий документ захищає роботодавця і пояснює працівнику, коли чекати додаткової оплати. У статті — структура положення, обов’язкові формулювання, типові помилки та зразок на 2025 рік
39375

Нарахування розрахункових при звільненні у 2025 році: як і що виплатити працівнику

У день звільнення роботодавець повинен провести остаточний розрахунок із працівником та виплатити йому всі належні суми. Цей матеріал — покроковий гід для бухгалтера: як підготувати наказ, розрахувати всі виплати й правильно оформити розрахунковий листок
126480

Відрядження за кордон 2025: як оформити, провести в обліку та не порушити правила виїзду

У 2025 році відрядження за кордон потребує особливої уваги: і через воєнний стан, і через нові обмеження на виїзд. У цьому матеріалі — як правильно оформити закордонне відрядження, які документи підготувати, як обліковувати витрати та добові, а також які обмеження і дозволи діють під час війни. Усе — з прикладами й поясненнями для бухгалтера
300947

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді