Держпраці попереджає — ведення табелю обліку використання робочого часу є обов'язковим для всіх. Неведення табеля — порушення законодавства про працю України, зокрема норм частини 2 статті 10 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР.

Нагадуємо, табель обліку робочого часу (далі — Табель) — поіменний список усіх працівників з відмітками про використання робочого часу протягом облікового періоду. Табель можна вести в електронному та паперовому вигляді. Фізичних осіб, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не табелюєте. Кожному працівникові надаєте табельний номер.
Табель відкриваєте першого числа кожного місяця і передаєте в бухгалтерію двічі на місяць для розрахунків за першу половину місяця (аванс) та розрахунку заробітної плати за місяць.
Якщо кількість працівників є невеликою, Табель ведуть фахівці бухгалтерії.
На великих підприємствах Табель ведуть кадровики або навіть уводять таку посада як табельник. Також ці функції можна покласти на керівників підрозділів.
За інформацією Управління Держпраці у Рівненській області
Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних