Як банк повинен рекламувати свої послуги, щоб клієнт не почувався ошуканим

НБУ ухвалив вимоги до розкриття повної інформації про послуги та пропозиції в рекламі та на вебсайтах банків.

Як банк повинен рекламувати свої послуги, щоб клієнт не почувався ошуканим

Клієнт має розуміти усі основні умови послуги, пропозиції чи акції банку.

Наприклад, банк запропонував своїм клієнтам акцію, аби популяризувати безготівкові розрахунки. Умови акції: клієнт може зробити певну кількість безготівкових операцій на загальну суму декілька тисяч гривень і отримати кешбек — тобто повернення банком певної суми коштів. У рекламних матеріалах банку йшлося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо.

Проте в детальних правилах на сайті банку зазначалися операції, які є винятком, і на які акція не поширюється. Деякі з клієнтів, ймовірно, не ознайомилися з детальними правилами. Тому, дізнавшись на практиці про такі винятки і не отримавши кешбек почали скаржитися на фінансову установу. Адже банк не розкрив належним чином інформацію про умови своєї пропозиції, не згадавши в рекламних матеріалах про операції-винятки.

Як вирішувати такі ситуації?

Клієнтам варто уважно читати правила акцій фінансових установ. Водночас банкам варто розповідати в рекламі про свої акції, бонуси, пропозиції чи послуги так, аби клієнти чітко розуміли умови та наявні обмеження чи винятки. Якщо все ж клієнт потрапив у ситуацію, коли банк, на його думку, порушує умови оголошених ним акцій, потрібно написати звернення на ім’я керівництва фінустанови, а в разі нехтування скаргою — звертатися до НБУ.

За інформацією НБУ


Вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Семінари для бухгалтерів у 2024 році

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
19547

Як табелювати та оплачувати додаткову годину при переході на зимовий час

Цьогоріч, 27 жовтня, ми ще раз матимемо клопіт із переведенням годинника. Тож зберімося і ще раз, востаннє, розв’яжімо задачу: як облікувати й оплатити робочий час працівників, яким «пощастило» працювати у скорочену або подовжену ніч
3683

Штатний розпис: як скласти і затвердити

Штатний розпис — обов’язковий локальний акт. Скласти штатний розпис скеровує стаття 64 Господарського кодексу. В консультації розповімо чи потрібен штатний розпис, як його сформувати та затвердити
31912

Видаткова накладна 2024/2025

Видатковою накладною користуються найчастіше. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають будь-які матеріальні цінності без чого неможлива жодна господарська діяльність. З цим документом мають справу також і звичайні покупці
203210

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді