Як банк повинен рекламувати свої послуги, щоб клієнт не почувався ошуканим

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

НБУ ухвалив вимоги до розкриття повної інформації про послуги та пропозиції в рекламі та на вебсайтах банків.

Як банк повинен рекламувати свої послуги, щоб клієнт не почувався ошуканим

Клієнт має розуміти усі основні умови послуги, пропозиції чи акції банку.

Наприклад, банк запропонував своїм клієнтам акцію, аби популяризувати безготівкові розрахунки. Умови акції: клієнт може зробити певну кількість безготівкових операцій на загальну суму декілька тисяч гривень і отримати кешбек — тобто повернення банком певної суми коштів. У рекламних матеріалах банку йшлося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо.

Проте в детальних правилах на сайті банку зазначалися операції, які є винятком, і на які акція не поширюється. Деякі з клієнтів, ймовірно, не ознайомилися з детальними правилами. Тому, дізнавшись на практиці про такі винятки і не отримавши кешбек почали скаржитися на фінансову установу. Адже банк не розкрив належним чином інформацію про умови своєї пропозиції, не згадавши в рекламних матеріалах про операції-винятки.

Як вирішувати такі ситуації?

Клієнтам варто уважно читати правила акцій фінансових установ. Водночас банкам варто розповідати в рекламі про свої акції, бонуси, пропозиції чи послуги так, аби клієнти чітко розуміли умови та наявні обмеження чи винятки. Якщо все ж клієнт потрапив у ситуацію, коли банк, на його думку, порушує умови оголошених ним акцій, потрібно написати звернення на ім’я керівництва фінустанови, а в разі нехтування скаргою — звертатися до НБУ.

За інформацією НБУ


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65178

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275168

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311171

Нарахування авансу зарплати

Заробітну плату за першу половину місяця називають «авансом». Як його розрахувати, показати в обліку та оподаткувати — розкажемо у статті
138330

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді