Як банк повинен рекламувати свої послуги, щоб клієнт не почувався ошуканим

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

НБУ ухвалив вимоги до розкриття повної інформації про послуги та пропозиції в рекламі та на вебсайтах банків.

Як банк повинен рекламувати свої послуги, щоб клієнт не почувався ошуканим

Клієнт має розуміти усі основні умови послуги, пропозиції чи акції банку.

Наприклад, банк запропонував своїм клієнтам акцію, аби популяризувати безготівкові розрахунки. Умови акції: клієнт може зробити певну кількість безготівкових операцій на загальну суму декілька тисяч гривень і отримати кешбек — тобто повернення банком певної суми коштів. У рекламних матеріалах банку йшлося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо.

Проте в детальних правилах на сайті банку зазначалися операції, які є винятком, і на які акція не поширюється. Деякі з клієнтів, ймовірно, не ознайомилися з детальними правилами. Тому, дізнавшись на практиці про такі винятки і не отримавши кешбек почали скаржитися на фінансову установу. Адже банк не розкрив належним чином інформацію про умови своєї пропозиції, не згадавши в рекламних матеріалах про операції-винятки.

Як вирішувати такі ситуації?

Клієнтам варто уважно читати правила акцій фінансових установ. Водночас банкам варто розповідати в рекламі про свої акції, бонуси, пропозиції чи послуги так, аби клієнти чітко розуміли умови та наявні обмеження чи винятки. Якщо все ж клієнт потрапив у ситуацію, коли банк, на його думку, порушує умови оголошених ним акцій, потрібно написати звернення на ім’я керівництва фінустанови, а в разі нехтування скаргою — звертатися до НБУ.

За інформацією НБУ

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24388

Контрагенти з рф, рб та пов’язані з ними особи: обмеження, заборони, ризики госпдіяльності та іншої співпраці

В огляді експерт коментує заборони, обмеження, ризики господарської діяльності та відповідальність за співпрацю з нинішніми, колишніми чи потенційними партнерами, які мають коріння в рф чи рб. Як визначити пов’язаність особи з державою-агресором та як уберегти себе від можливих ризиків незнання такого звʼязку?
15057

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді