Мінфін затвердив новий порядок відкриття рахунків у Казначействі

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінфін наказом від 18.01.2024 № 23 у новій редакції викладає Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України

Мінфін підготував новий порядок відкриття рахунків у Казначействі

Інвентаризація—2024: як провести та відобразити в обліку

Наказ Мінфіну від 18.01.2024 № 23

Мета змін:

  • гармонізувати та оптимізувати процеси та перелік документів, що застосовують під час відкриття/закриття рахунків клієнтів в органах Казначейства та їх подальшого розрахунково-касового обслуговування, у тому числі дистанційного;
  • посилити відповідальність клієнтів та їх посадових осіб за інформаційну безпеку під час підключення та використання системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства — Казначейство».

Зокрема, новою редакцією Порядку пропонують клієнтам разом із карткою (тимчасовою карткою) зі зразками підписів та відбитка печатки подавати до органів Казначейства інформацію про кваліфіковані електронні підписи та кваліфіковану електронну печатку (додаток 10 до Порядку).

Цей наказ набирає чинності з дня опублікування. На момент підготовки матеріалу офіційно не опублікований.

Після набрання чинності наказом Державна казначейська служба у тримісячний строк повинна забезпечити переукладення з клієнтами договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування відповідно до вимог оновленого Порядку.

За неможливості в тримісячний строк переукладення договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування з клієнтами, що розташовані на ТОТ та зони бойових дій, і не здійснюють свою діяльність у штатному режимі, такі договори переукладатимуть протягом трьох місяців з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда офісу у фізособи: договірні відносини та оподаткування

Підприємство вирішило взяти в оренду приміщення у фізособи. Як оформити такі договірні відносини? Як відобразити операції з оренди приміщення в обліку? Як оподатковувати оплату орендної плати фізособі? Як бути з оподаткуванням ремонтів та компенсацією комунальних послуг при оренді офісу? Відповіді на ці та інші питання знайдете в цьому огляді
105479

Дебіторська заборгованість: як нею керувати

Довіряй, але перевіряй. Ця приказка відображає суть обліку дебіторської заборгованості, яку треба не тільки визнати, але й контролювати на кожну дату балансу щодо можливості бути сплаченою. Визнання та списання дебіторської заборгованості, її розкриття у фінансовій звітності — у консультації
116753

Видаткова накладна: для кого і для чого

Видаткова накладна, мабуть, найпоширеніший документ у тих, хто постійно придбаває або продає різні ТМЦ. Саме на підставі видаткової накладної юрособи та фізособи-підприємці відпускають матеріальні цінності під час своєї господарської діяльності. Звичайні покупці також часто мають справу з видатковою накладною, коли придбавають товари у магазинах оптової торгівлі, наприклад, будматеріалів. Розберімося докладно, за якими правилами складати видаткову накладну у 2025 році
218842

Криптовалюти: бухоблік і декларування

Що таке криптовалюта та чи легально нею користуватися, яке законодавче регулювання криптовалют існує насьогодні. Також мова піде про електронне декларування криптовалют, облік і оподаткування операцій з криптовалютами, питання фінансового моніторингу криптовалют як віртуальних активів
20804

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
316361

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді