Мінфін оприлюднив проєкт постанови КМУ, який затверджує новий Порядок надання державними органами, державними реєстраторами на запит суб’єкта первинного фінансового моніторингу інформації про клієнта (далі — Порядок). Даний проєкт Мінфін розробив спільно з Держфінмоніторингом.
Згідно Порядку, якщо у суб’єкта первинного фінансового моніторингу (далі — суб’єкт) виникли сумніви у достовірності чи повноті поданої клієнтом (представником клієнта) інформації про клієнта, суб’єкт має право звернутися до держорганів, держреєстраторів із запитом щодо надання ними необхідної інформації.
На запит суб’єкта інформацію про клієнта надають, зокрема:
- Міністерство юстиції;
- Державна податкова служба;
- Державна митна служба;
- Державна міграційна служба/її територіальні органи та відділи державної реєстрації актів цивільного стану;
- державні реєстратори.
Суб’єкт надсилає запит за місцезнаходженням відповідного держоргану та держреєстратору (незалежно від місцезнаходження суб’єкта) у письмовій формі. Запит можна надіслати також і електронній формі.
У запиті зазначають підстави для надання інформації про клієнта та її перелік, а також відомості, що дозволяють однозначно ідентифікувати клієнта.
Держоргани, держреєстратори надають суб’єкту інформацію про клієнта протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту. Зазначену інформацію надають безоплатно.