Прем’єр-міністр підписав постанову «Про проведення експерименту із запровадження та реалізації в Україні електронного резидентства» від 25.06.2020 № 648. Вона вже опублікована на сайті КМУ.
Чому це важливо для України?
- Приріст експорту ІТ-продукту під брендом «made in Ukraine».
- Приріст обсягів сплачених податків до державного бюджету України.
- Покращення позицій України у світових рейтингах як країни з високим ступенем розвитку технологій та інновацій.
- Як результат — приріст іноземних інвестицій.
Далі Мінцифри розроблятиме нормативно-правові акти та ініціюватиме внесення змін до законів та кодексів, щоб надати е-резидентам можливість відкривати та провадити бізнес в Україні як ФОП.

Які можливості матимуть іноземці?
- український кваліфікований електронний підпис;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- можливість відкрити онлайн рахунок в українському банку;
- спрощений доступ до адміністративних послуг в Україні.
Е-резидентство – це спеціальний статус, що відкриває нові можливості для іноземних фрилансерів та підприємців, які мають активи в Україні або хочуть віддалено провадити бізнес в нашій державі. Завдяки е-резидентству вже в найближчому майбутньому Україна стане привабливою для провадження бізнесу іноземцями — насамперед ІТ-спеціалістами.
За інформацією Мінцифри
Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних