ФІНМОНІТОРИНГ: ЯК УБЕРЕГТИСЯ ⏩
Кабмін затвердив Порядок надання державними органами, державними реєстраторами на запит суб’єкта первинного фінансового моніторингу (далі — СПФМ) інформації про клієнта.
Ця новина уже на Facebook, збережіть її, щоб відзвітувати вчасно ⏩
Запит щодо надання необхідної інформації про клієнта (далі — запит) надсилає СПФМ державному органу (за місцезнаходженням такого органу) та/або державному реєстратору (незалежно від місцезнаходження такого державного реєстратора) у письмовій формі. Запит підписує керівник суб’єкта або особа, яка його заміщує. Суб’єкт, який провадить свою діяльність одноособово, без утворення юридичної особи, підписує запит безпосередньо. Запит може надсилатися також в електронній формі.
У запиті зазначають підстави для надання державними органами, державними реєстраторами інформації про клієнта та її перелік, а також відомості, що дозволяють однозначно ідентифікувати клієнта.
Запит суб’єкта не може стосуватися надання консультацій і роз’яснень положень законодавства.
Державні органи, державні реєстратори безоплатно надають протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.
Строк, протягом якого до податкового боржника не застосовуватимуть заходи стягнення, скоротили удвічі! Як податківці стягуватимуть борг, та які обставини пом’якшать податкові штрафи підкаже експерт.
Постанова КМУ від 21.10.2020 № 968