Клієнт ненавмисно розбив/пошкодив товар у магазині: чи повинен відшкодувати вартість

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник (ст. 323 ЦКУ).

Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця лише з моменту передання йому товару (ст. 668 ЦКУ).

Клієнт ненавмисно розбив/пошкодив товар у магазині: чи повинен відшкодувати вартість

Тобто, до моменту розрахунку споживачем за товар, ризик пошкодження лежить на продавцеві (суб’єктові господарювання), а споживач не повинен сплачувати кошти за розбитий/зіпсований товар.

При цьому, відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» заборонено примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.

За інформацією Держпродспоживслужби

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як змінили Розрахунок сільгоспчастки у 2025 році

Із 18 липня 2025 року діють оновлені правила заповнення Розрахунку частки сільгосптоваровиробництва. Тепер до сільгоспдоходу можете включати більше операцій, а деякі «дивні обмеження» скасовані. Дізнайтеся, на які зміни чекати у звітності за новою формою
38

Скасування Господарського кодексу з 28.08.2025: які наслідки і що буде далі?

У консультації роз’яснимо, за які новації у видах юросіб, управлінні об’єктами державної та комунальної власності проголосували депутати. Верховна Рада скасувала Господарський кодекс і внесла зміни до низки інших нормативних актів. Проаналізуємо, як це вплине на бізнес
3206

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24412

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді