Мінсоцполітики внесло зміни до форми № 10-ПОІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю» (далі — Звіт) та Інструкції щодо її заповнення.
Серед важливих змін можна виділити наступне:
- підписувати Звіт та додаток до нього повинен тільки керівник (власник). Наразі визначено, що Звіт може підписувати керівник (власник) от/або особа, відповідальна за заповнення;
- рядки 05, 06 потрібно буде заповнювати у гривнях;
- при розподілі працівників за місцем проживання уточнили, що мова йде про фактичне місце проживання.
Наказ опублікували в Офіційному віснику від 12.02.2021 № 11. Тож зміни набрали чинності з 12.02.2021.
Звіти, які складені за формою без врахування змін, не прийматимуть.
Тому із 12.02.2021 Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів подавайте оновленою за формою. Якщо вже Звіт подали, то повторно подавати за оновленою формою не потрібно, законодавство цього не вимагає.
Нагадуємо, граничний строк подання Звіту за 2020 рік 01.03.2021 включно. Про це повідомляли спеціалісти Фонду соцзахисту осіб з інвалідністю у листі від 28.01.2021 № 06-01/13-213/06-03.
За формою № 10-ПОІ звітуватимете вперше у січні лютому 2021-го за 2020 рік. За неподання форми та невиконання інвалідного нормативу підприємства сплачують санкції. Допоможемо відзвітувати та підкажемо, як уникнути санкцій.
Наказ Мінсоцполітики від 18.12.2020 № 821