Мінфін підкоригував Порядок направлення податкових вимог

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ ПЕРЕВІРТЕ СВІЙ Е-ПІДПИС — ІЗ 7 ЛИСТОПАДА ПРАЦЮЄ ЛИШЕ КЕП ⚡️

Мінфін вніс зміни до Порядку направлення податкових вимог. Тепер його назва: Порядок направлення податковими органами податкових вимог платникам податків.

Мінфін підкоригував Порядок направлення податкових вимог

Крім того у Порядку зробили деякі уточнення, зокрема:

1. Податкову вимогу у паперовій формі у день її формування в ІТС друкують у двох примірниках. Їх підписує керівник (його заступник або уповноважена особа) податкового органу, скріплюють печаткою. Один примірник надсилають (вручають) платнику. Другий — долучають до справи платника.

Платникам податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в електронному кабінеті та подали заяву про бажання отримувати документ через електронний кабінет, податкові вимоги можуть надсилати в електронній формі.

2. На вимогу платника, який отримав електронну податкову вимогу, податковий орган надає податкову вимогу у паперовій формі протягом трьох робочих днів з дня надходження відповідної вимоги (у паперовій або електронній формі) платника.

3. Якщо податківці не отримали квитанцію про доставку податкової вимоги в електронний кабінет протягом двох робочих днів з дня її надіслання таку податкову вимогу на третій робочий день з дня відправлення з електронного кабінету надішлють у паперовій формі.

4. Змінились форми податкової вимоги для юридичних та фізичних осіб.

Мінфін підкоригував Порядок направлення податкових вимог
Наталія Товченикексперт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
► графа «Зведена податкова накладна» ► графа «Складена на операції, звільнені від оподаткування» ► графа «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» ► заголовна частина ПН ► дата складання ► порядковий номер ► постачальник (продавець) ► отримувач (покупець) ► таблична частина ПН ► підпис в ПН

Наказ від 08.02.2021 № 63

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

ЄСВ для ФОПів у 2026 році: хто сплачує, хто звільнений і який розмір внеску

Питання сплати ЄСВ для ФОПів у 2026 році знову стає актуальним. Воєнна пільга, яка звільняла підприємців від внеску за себе, не діятиме. Тож ФОПам доведеться повернутися до повних нарахувань — окрім тих, хто має законні підстави для звільнення. Розбираємо, хто у 2026 році сплачуватиме ЄСВ, кого звільнять, і який буде мінімальний внесок
61

Як ЗОЗ списувати майно до та після перетворення на КНТ

З’ясуємо, чи можуть комунальні ЗОЗ списувати майно протягом перехідного періоду — після скасування Господарського кодексу та до перетворення на КНТ. Обговоримо, як відбуватиметься ліквідація майна після перетворення та чи можна буде списувати майно, що отримали на праві узуфрукта
26

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
21874

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11365

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді