Нагадуємо, Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску затвердив Мінфін наказом від 13.01.2015 № 4.
Дані до Реєстру застрахованих осіб, який формує та веде Пенсійний фонд, вносять в тому числі на підставі відомостей про нараховану заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію) застрахованих осіб, на яку нарахували, і з якої сплатили страхові внески, що надходять до ПФУ від ДПС в порядку міжвідомчого обміну.
Використання інформації з Державного реєстру визначає стаття 17 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI.
Попри діджиталізацію листків непрацездатності всі етапи, які е-лікарняний проходить на підприємстві, мають бути документально оформлені. Аби не витрачати час на пошуки потрібних зразків – скористайтеся готовими зразками
Інформацію з Реєстру застрахованих осіб використовують не тільки для призначення пенсійних виплат а й для призначення всіх видів державної соціальної допомоги та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Також від актуальності та повноти інформації в Реєстрі застрахованих осіб залежить чи створиться електронний листок непрацездатності чи ні.
Тож, відсутність Податкового розрахунку за звітний квартал після закінчення терміну подання такого звіту може бути причиною відмови громадянам щодо отримання державних послуг та соціальних гарантій.