Податки та зарплата: що змінилося в 2021 році СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
Постанова КМУ від 16.06.2021 № 635
Уряд в новій редакції виклав Порядок надання та повернення коштів, спрямованих на фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину та/або надзвичайної ситуації, встановлених КМУ (далі — Порядок).
Допомогу надають центри зайнятості роботодавцям із числа суб'єктів малого та середнього підприємництва, в тому числі ФОП для її виплати працівникам у разі втрати ними частини зарплати, а також ФОП, які є застрахованими особами, — у разі втрати ними частини доходу внаслідок вимушеного скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв'язку із зупиненням (скороченням) діяльності через проведення заходів, передбачених карантином та/або надзвичайною ситуацією.
Допомогу не надають ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої групи та які не сплачували страхові внески на підставі пункту 9-10.1 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».
Розмір допомоги визначають та надають за кожний місяць зазначеного періоду пропорційно робочому часу працівника або ФОП, яка є застрахованою особою, який скорочено.
Щоб отримати допомогу, роботодавець або ФОП-застрахована особа повинні сплатити ЄСВ протягом шести місяців, що передують даті зупинення (скорочення) діяльності.
Роботодавець або ФОП може звернутися за отриманням допомоги протягом 90 к. дн. з дня зупинення (скорочення) діяльності.
Для цього необхідно надати: заяву; копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності; відомості про працівників; довідку про сплату ЄСВ за останні 6 місяців.
Порядок чинний з 23.06.2021.
У 2021 році звітуватимете за новою формою Податкового розрахунку. Завдячуєте новинкою Мінфіну, який поєднав у ній два звіти — форму № 1ДФ і Звіт з ЄСВ. Що ще цікавого знаємо про «гібрида», коли вперше за ним звітувати і чи полегшить він вашу роботу? Нумо розбиратися!