Звертаємо увагу, наявний в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг ПФУ інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. Подасте заяви-розрахунки через кабінет, їх не передадуть до ФСС.
Користуйтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням.
Щоб подавати документи онлайн із застосуванням електронного підпису/печатки потрібно укласти відповідний договір. Для цього зверніться до відділення ФССу.
Крім того, у разі потреби, документ все ще можна подати на паперових носіях.
Однак фахівці ФСС радять користуватись дистанційним способом і перейти на електронний документообіг. Це дозволить пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції.
Подавайте заяви-розрахунки до ФСС онлайн. Електронний документообіг з Фондом соцстраху дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції.
Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки укладіть відповідний договір. Це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції Фонду.
У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздруковану заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігає страхувальник.