Як виправити записи в КОРО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Виправити записи у книзі обліку розрахункових операцій (КОРО) можуть тільки ті особи, які робили ці записи, або особи, які виконують їх обов’язки

Як виправити записи в КОРО

Виправлення засвідчує підписом відповідальна особа госпсуб’єкта або фізичної особи – підприємця (п. 12 глави 4 розд. II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547; далі — Порядок № 547).

Зіпсовані аркуші КОРО та такі, на яких зробили більше п’яти виправлень, треба:

  • перекреслити по діагоналі з обох боків;
  • зробити на них напис «Анульовано»;
  • проставити дату анулювання;
  • засвідчити підписом відповідальної особи госпсуб’єкта або ФОПа.

Усі дані з анульованого аркуша переносьте на новий аркуш КОРО, номер якого проставляйте на анульованому аркуші (п. 13 глави 4 розд. II Порядку № 547).

За інформацією ДПС у Харківській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як заповнити форму 1-ЗВР

Якщо суб’єкт господарювання у встановлений строк не подав обов’язкової звітності про використання РРО, КОРО та РК, це є підставою для фактичної перевірки платника. Тому, аби не потрапити в халепу, вам потрібно визначитися, чи маєте ви подавати звіт про використання КОРО, РК
20706

Видатковий касовий ордер: заповнення&зразок

Видатковий касовий ордер — це обов’язковий документ, якщо підприємство має касу та видає готівку на господарські потреби чи передає її до банку. Коли заповнюєте форму, зважайте на все — від форми бланку до заповнення реквізитів. У консультації розповімо про заповнення видаткового касового ордера
95746

Z-звіт: як сформувати

Z-звіт — це обов’язковий денний звіт касового апарату — як звичайного, так і програмного. Друкувати його чи ні, як, де і скільки зберігати, як часто формувати Z-звіт, електронний Z-звіт, особливості Z-звітів програмних РРО, відповідальність за порушення — в огляді
87513

Порядок роботи додаткових кас на підприємстві

У консультації розглянемо, чи може підприємство мати кілька кас, чи потрібна касова книга відокремленому підрозділу, як встановлюється ліміт каси для відокремлених підрозділів, який порядок здавання готівки відокремленими підрозділами
9951

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді