Виправити записи у книзі обліку розрахункових операцій (КОРО) можуть тільки ті особи, які робили ці записи, або особи, які виконують їх обов’язки
Виправлення засвідчує підписом відповідальна особа госпсуб’єкта або фізичної особи – підприємця (п. 12 глави 4 розд. II Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 № 547; далі — Порядок № 547).
Зіпсовані аркуші КОРО та такі, на яких зробили більше п’яти виправлень, треба:
- перекреслити по діагоналі з обох боків;
- зробити на них напис «Анульовано»;
- проставити дату анулювання;
- засвідчити підписом відповідальної особи госпсуб’єкта або ФОПа.
Усі дані з анульованого аркуша переносьте на новий аркуш КОРО, номер якого проставляйте на анульованому аркуші (п. 13 глави 4 розд. II Порядку № 547).
За інформацією ДПС у Харківській області
Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Про¬аналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
Розрахункові операції потребують застосування РРО. Воєнний час — не виняток. Однак наразі платежі через касові апарати мають певні особливості. Розглянемо їх.
Кожну розрахункову операцію підтверджують розрахунковим документом. Один із них — прибутковий касовий ордер. Усі підприємства, що проводять розрахунки, за будь-якої організаційно-правової форми та системи оподаткування, оформлюють прибутковий касовий ордер. Щоб уникнути штрафів від органів контролю, важливо правильно їх заповнювати
Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково –платіжними картками, у т.ч. через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
ФОП та РРО — одна з найбільш обговорюваних тем серед малого бізнесу. І не дивно, адже маємо суттєві штрафи для порушників. З’ясуємо подробиці