Е-лікарняний формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності у кабінеті страхувальника або в особистому кабінеті застрахованої особи, на вебпорталі електронних послуг ПФУ, на підставі інформації медичного висновку в разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб.
Після створення медичного висновку та його відправлення до реєстру листків непрацездатності на контактний номер телефона застрахованої особи надійдуть два СМС-повідомлення:
- від E-Health — щодо створення е-медвисновку із зазначенням його номера;
- від Пенсійного фонду — щодо формування е-лікарняного, його номера і періоду дії.
Електронний лікарняний може бути не сформований з таких причин:
- у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні:
- інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу;
- в обліковій картці застрахованої особи зазначені некоректні, помилкові, неактуальні відомості.
Попри діджиталізацію листків непрацездатності всі етапи, які е-лікарняний проходить на підприємстві, мають бути документально оформлені. Аби не витрачати час на пошуки потрібних зразків – скористайтеся готовими зразками
СМС-повідомлення про підтвердження відкриття е-лікарняного може не надійти у випадках, якщо:
- особа не авторизувалася в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУта не підключила сервіс дистанційного інформування від Пенсійного фонду України;
- в особистому кабінеті неактуальний номер телефона;
- особа офіційно не працевлаштована та в реєстрі відсутні дані про сплату ЄСВ;
- особа не є застрахованою і її дані відсутні в реєстрі застрахованих осіб;
- роботодавець не подав дані про працівника для внесення в реєстр застрахованих осіб.