З 1 жовтня діятимуть зміни у порядку оформлення ТТН: які вимоги бізнесу

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

З 01.10.2021 запроваджують зміни порядку оформлення товарно-транспортної накладної (далі — ТТН), відповідно до яких при її оформленні вантажовідправник буде зобов’язаний вказувати транспортний засіб та його параметри — довжину, ширину, висоту, загальну вагу, у тому числі з вантажем, та масу брутто. Це нововведення суттєво обтяжує бізнес фінансово.

З 1 жовтня діятимуть зміни у порядку оформлення ТТН: які вимоги бізнесу

Експерти Європейської Бізнес Асоціації вказують, що обов’язок оформлювати ТТН покладений на вантажовідправників, але оскільки останні користуються транспортними послугами інших компаній, то здебільшого не мають інформації щодо параметрів транспортного засобу перевізника. А отже, не можуть перевірити такі дані та гарантувати їх коректність при внесенні до накладної. У зв’язку з цим, у компаній-членів Асоціації виникають питання, яка похибка у занесених до ТТН значеннях параметрів транспортного засобу є допустимою.

На практиці у бізнесу немає баз даних, які б містили таку інформацію про транспортний засіб, тому ймовірно внесення даних буде відбуватися вручну, що при великій кількості задіяного автотранспорту означатиме суттєві додаткові витрати трудових та фінансових ресурсів на виконання цієї роботи.

Тож Асоціація звернулася до Прем’єр-міністра та Голови профільного Комітету ВРУ з проханням переглянути цю вимогу та скасувати обов’язкове зазначення згаданих параметрів транспортного засобу.

За інформацією Європейської Бізнес Асоціації

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Скасування Господарського кодексу з 28.08.2025: які наслідки і що буде далі?

У консультації роз’яснимо, за які новації у видах юросіб, управлінні об’єктами державної та комунальної власності проголосували депутати. Верховна Рада скасувала Господарський кодекс і внесла зміни до низки інших нормативних актів. Проаналізуємо, як це вплине на бізнес
3156

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24406

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді