⚡️ ЯК ЗАПОВНЮВАТИ ФОРМУ № 1-ОПП⚡️
Лист ДПС від 28.09.2021 № 3603/ІПК/99-00-12-02-05-06
До Єдиного реєстру податкових накладних приймають податкову накладну та/або розрахунок коригування (далі — ПН), складені в електронній формі з накладенням:
- кваліфікованого електронного підпису головного бухгалтера (бухгалтера) або кваліфікованого електронного підпису керівника (у разі відсутності у постачальника (продавця) посади бухгалтера) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) постачальника (продавця), що є юридичною особою;
- кваліфікованого електронного підпису постачальника (продавця), що є ФОП (п. 10 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246; Порядок № 1246).
Після надходження ПН до ДПС в автоматизованому режимі перевіряють, у тому числі чинність кваліфікованого електронного підпису, порядок його накладення та наявність права підписання посадовою особою платника податків такої податкової накладної (п. 12 Порядку № 1246).
Право складати та підписувати податкову накладну відповідальними особами підприємства перевіряють на підставі отриманих даних:
- керівника підприємства — відповідно до даних з ЄДР;
- головного бухгалтера — відповідно до поданої до ДПС заяви за формою № 1-ОПП;
- уповноважену особу — відповідно до поданого повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису, яким керівником підприємства уповноважено таку особу підписувати ПН.
За результатами перевірки формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН.
Квитанцію в електронній формі надсилають платнику податку протягом операційного дня і вона підтверджує прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН. У квитанції зазначають дату та час її формування, реквізити ПН та результат перевірки.
Якщо у ПН за результатами перевірок виявили порушення, платнику надсилають квитанцію про неприйняття ПН із зазначенням причин такого неприйняття.