Як індетифікуватимуть нерезидентів, що надають електронні послуги з 1 січня 2022 року

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Наказ Мінфіну від 07.12.2021 № 636

Як індетифікуватимуть нерезидентів, що надають електронні послуги з 1 січня 2022 року

⚡️ ЩО ПРИХОВУЄ ПОДАТКОВА РЕФОРМА ЗА ПРОЄКТОМ № 5600

Мінфін затвердив Порядок електронної ідентифікації осіб-нерезидентів, які надають електронні послуги. Порядок набере чинності з 01.01.2022.

Так, вперше особу-нерезидента ідентифікуватимуть під час реєстрації як платника ПДВ через:

  • Електронний кабінет особи-нерезидента, яка надає електронні послуги;
  • Єдиний державний веб-портал е-послуг «Портал Дія»;
  • з використанням доменного імені особи-нерезидента та/або за бажанням особи-нерезидента, з використанням інших дозволених технологій ідентифікації.

За достовірність та повноту відомостей, зазначених особою-нерезидентом під час першої електронної ідентифікації, відповідає особа-нерезидент.

Особа-нерезидент протягом 180 календарних днів з дати її реєстрації як платника податку направляє до ДПС у паперовій або електронній формі офіційний лист, в якому підтверджує такі відомості.

Також визначили, що Електронний кабінет особи-нерезидента, яка надає електронні послуги, забезпечує електронну форму взаємодії між особою-нерезидентом та податківцями шляхом електронної ідентифікації онлайн (через мережу Інтернет у режимі реального часу) та не вимагає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування.

Електронний кабінет ведеться українською та англійською і працюватиме постійно 24 години на дату кожного календарного дня, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Через Електронний кабінет особа-нерезидент може:

  • подати до ДПС заяву про реєстрацію особи-нерезидента як платника податку із необхідними копіями документів;
  • переглянути інформацію, що збирає, використовує та формує ДПС у зв'язку з обліком такої особи-нерезидента як платника податку (реєстраційні та облікові дані) та адмініструванням податку;
  • заповнювати, перевіряти спрощені податкові декларації, уточнюючі розрахунки та подавати такі документи;
  • подати заяву для перереєстрації у разі зміни в облікових відомостях;
  • розмістити реквізити валютного рахунку, відкритого Держказначействі, в уповноваженому банку, на який сплачує грошове зобов'язання;
  • подати заяву про анулювання реєстрації особи-нерезидента як платника податку;
  • переглянути подані спрощені податкові декларації, уточнюючі розрахунки та інші електронні документи;
  • переглянути форми звітності та іншу довідкову інформацію;
  • подати скаргу на податкове повідомлення;
  • листуватись з ДПС;
  • отримувати податкові повідомлення, рішення за скаргою на податкове повідомлення, запити та інших документи.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як застосовувати міжнародні договори

Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
12049

Код УКТ ЗЕД: як знайти

Щоб отримати код УКТ ЗЕД онлайн, скористайтеся навігатором від системи «Експертус Головбух» — знайдіть свій код товару за УКТ ЗЕД
52470

Заповнення та подання звіту про експорт (імпорт) послуг (форма № 9-ЗЕЗ (квартальна))

Експорт-імпорт послуг є постійним об’єктом дослідження у статистичних щорічниках. Ці дані отримують із форми № 9-ЗЕЗ. З’ясуємо, хто й як складає звіт про експорт (імпорт) послуг
31941

Оферта: що це та як оформити

Оферта як пропозиція укласти угоду, як використовувати оферту у ЗЕД, якими бувають оферти, структура оферти, контроферта та прийняття угоди — акцепт оферти. Публічна оферта як необхідність у діяльності інтернет-магазину. Ці та інші питання — в огляді
3921

Інвойс: зразок

Особи, які провадять зовнішньоекономічну діяльність, щодня мають справу з інвойсом. Мінфін визнає його первинним документом. А податківці вимагають додатково складати до інвойсу акт виконаних робіт, податкову накладну чи рахунок-фактуру. Чия позиція в пріоритеті та що робити на практиці? Усе пояснить експерт
68289

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді