Платник може подати податкову декларацію (розрахунок, звіт) в один із таких способів:
- особисто або уповноваженою на це особою;
- надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі (п. 49.3 Податкового кодексу України; далі — ПК).
Якщо надсилаєте податкову декларацію поштою, зобов’язані здійснити таке відправлення на адресу податкової не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку її подання (п. 49.5 ПК).
При цьому дотримуйтесь Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою КМУ від 05.03.2009 № 270.
Якщо отримаєте повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення, протягом п’яти робочих днів маєте надіслати поштою або надати особисто (за власним вибором) органу ДПС другий примірник податкової декларації разом з копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.
Незалежно від факту втрати або зіпсуття такого поштового відправлення чи затримки його вручення сплатіть суму податкового зобов’язання, самостійно визначену в податковій декларації, упродовж строків, які встановлює ПК (п. 49.7 ст. 49 ПК).
Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків