Пільги для столичного бізнесу

30.03.2022 депутати Київради схвалили пільги для бізнесу, який працює в столиці

Зокрема, це стосується:

· пересувної торгівлі;

· ресторанних майданчиків;

· підприємців, які працюють на комунальних площах;

· рекламних компаній.

Окрім того, Віталій Кличко заявив, що пільги матимуть і паркувальні майданчики.

«У Києві поступово відновлює роботу приватний бізнес. Зокрема, відчиняються знову продуктові магазини, кав’ярні, перукарні, СТО. І сьогодні на засіданні ми ухвалили рішення надати стимул для роботи столичному бізнесу. В умовах воєнного стану, коли така складна ситуація, економіка все одно повинна працювати. Тому для пересувної торгівлі та ресторанних майданчиків плата за договорами буде зменшена до символічної — 1 грн. Сплата пайової участі для них становитиме 50% від існуючої. Бізнес, що працює на комунальних площах, ми звільняємо від сплати за оренду. Пільги отримають і паркувальні майданчики. Ми вдячні також рекламним компаніям, які на рекламних площах у місті розміщують соціальну та патріотичну рекламу. Тому пільги місто передбачило і для них», — сказав мер Києва.

Також депутати ухвалили надання фінансової підтримки транспортним підприємствам міста. Зокрема, для виплати зарплат їх працівникам.

Мер міста зауважив, що запровадження пільг — це зменшення надходжень до міського бюджету. Але головне завдання — щоб бізнес вижив і працював, щоб працювала економіка столиці та держави.

«Ми розраховуємо, що обсяг пільг, які надає місто, компенсують надходженнями від ПДФО та бізнесу, що працюватиме», — наголосив Віталій Кличко.

За інформацією КМДА

Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас. Відновили випуск електронних журналів, відповідаємо на запитання ваших колег, готуємо матеріали, які допоможуть економіці нашої країни та всім, хто працює в умовах військового стану. Передплачуйте е-журнал «Головбух» в інтернет-магазині. Підтримуймо економіку України разом! Будьмо на зв’язку щодня.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
7869

Наказ про преміювання працівників

Один із методів заохочення працівників до роботи — преміювання. У статті розповімо, як документально оформити — скласти наказ. Також для вас — наказ про преміювання працівників зразок
79513

Зміни в ПДВ-декларації для ЗОЗ

Відзвітуйте з ПДВ за жовтень за оновленою формою декларації — у редакції наказу Мінфіну від 09.08.2024 № 400. Граничний термін, щоб уперше подати її: 20 листопада 2024 року
20

Нематеріальні активи: облік, приклади, проведення

Що таке нематеріальні активи? Нематеріальні активи — це ресурси підприємства, що не мають матеріальної форми, але очікується, що вони приноситимуть економічні вигоди протягом більше року. Нематеріальні активи можна придбати, створити власними силами, отримати безоплатно або у процесі обміну на інші активи. Розглянемо облік нематеріальних активів для всіх цих ситуацій
78143

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді