Пільги для столичного бізнесу

30.03.2022 депутати Київради схвалили пільги для бізнесу, який працює в столиці

Зокрема, це стосується:

· пересувної торгівлі;

· ресторанних майданчиків;

· підприємців, які працюють на комунальних площах;

· рекламних компаній.

Окрім того, Віталій Кличко заявив, що пільги матимуть і паркувальні майданчики.

«У Києві поступово відновлює роботу приватний бізнес. Зокрема, відчиняються знову продуктові магазини, кав’ярні, перукарні, СТО. І сьогодні на засіданні ми ухвалили рішення надати стимул для роботи столичному бізнесу. В умовах воєнного стану, коли така складна ситуація, економіка все одно повинна працювати. Тому для пересувної торгівлі та ресторанних майданчиків плата за договорами буде зменшена до символічної — 1 грн. Сплата пайової участі для них становитиме 50% від існуючої. Бізнес, що працює на комунальних площах, ми звільняємо від сплати за оренду. Пільги отримають і паркувальні майданчики. Ми вдячні також рекламним компаніям, які на рекламних площах у місті розміщують соціальну та патріотичну рекламу. Тому пільги місто передбачило і для них», — сказав мер Києва.

Також депутати ухвалили надання фінансової підтримки транспортним підприємствам міста. Зокрема, для виплати зарплат їх працівникам.

Мер міста зауважив, що запровадження пільг — це зменшення надходжень до міського бюджету. Але головне завдання — щоб бізнес вижив і працював, щоб працювала економіка столиці та держави.

«Ми розраховуємо, що обсяг пільг, які надає місто, компенсують надходженнями від ПДФО та бізнесу, що працюватиме», — наголосив Віталій Кличко.

За інформацією КМДА

Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас. Відновили випуск електронних журналів, відповідаємо на запитання ваших колег, готуємо матеріали, які допоможуть економіці нашої країни та всім, хто працює в умовах військового стану. Передплачуйте е-журнал «Головбух» в інтернет-магазині. Підтримуймо економіку України разом! Будьмо на зв’язку щодня.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15370

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8229

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65844

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
89

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1556

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді