16 СПРАВ ГРУДНЯ: ГОТУЄМОСЯ ЗАКРИТИ 2023 РІК ▶️
Застраховані особи та пенсіонери можуть:
- отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб, а саме:
- інформацію про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення);
- сплачені страхові внески;
- набутий страховий стаж;
- контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
- мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
- мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
- подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги;
- подати заяву про призначення/перерахунок страхових виплат постраждалим на виробництві та про надання соціальної послуги з догляду вдома;
- подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
- подавати звернення (запит, пропозицію) та переглядати стан їх опрацювання;
- одержувати та переглядати повідомлення від Фонду;
- сплатити добровільні внески на пенсійне страхування за себе або за інших осіб;
- робити благодійні пожертви до системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
Крім того, роботодавці можуть подати заяву-розрахунок для отримання фінансування по лікарняних та звіт про використані страхові кошти.
Також на вебпорталі електронних послуг ПФУ реалізовали сервіс «Пенсійний калькулятор», з допомогою якого можете порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.
Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі е-послуг ПФУ можете за допомогою:
- Дія.Підпис;
- кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
- засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA. Зокрема, з використанням технологій BankID.
Доступ до е-сервісів ПФУ можете отримати:
- зі стаціонарних комп’ютерів;
- з мобільних телефонів.
Для цього завантажте застосунок «Пенсійний фонд».