Якщо працівник веде військовий облік призовників та військовозобов’язаних на підприємстві, йому належить доплата розміром до 50% посадового окладу, але остаточно її розмір установлює керівник.
Воєнний стан: на що розраховувати платникам податків
Персональний облік призовників і військовозобов’язаних передбачає облік відомостей щодо них за місцем роботи та покладається на керівників підприємств (ч. 5 ст. 34 Закону України від 25.03.1992 № 2232 «Про військовий обов’язок і військову службу»).
Облік військовозобов’язаних ведуть відповідно до Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затверджений постановою КМУ від 07.12.2016 № 921 (далі — Порядок).
За наявності на військовому обліку підприємства менше 500 призовників і військовозобов’язаних, обов’язки з ведення військового обліку покладено на посадових осіб служби персоналу, яким встановлюють доплату в розмірі до 50% посадового окладу (п.11 Порядку).
Таку доплату встановлюють, якщо на посадову особу покладено додаткові обов’язки з ведення військового обліку, які не передбачені посадовою інструкцією.
Кількість відповідальних за ведення військового обліку залежить від наявності на військовому обліку призовників і військовозобов’язаних:
- від 500 до 2000 — одна відповідальна особа;
- від 2000 до 4000 — дві особи;
- від 4000 до 7000 — три особи, а на кожні наступні 3000 призовників і військовозобов’язаних — по одній особі додатково.
Граничний розмір доплати становить 50% посадового окладу, але остаточно її розмір установлює керівник.
Отже, встановити доплату можна в межах фонду оплати праці після здійснення обов’язкових виплат.
За інформацією Держпраці у Дніпропетровській області
Для багатьох 24 лютого досі завмерло на календарі, та час невпинний і за вікном вже червень. Знайте, що редакції та експерти поруч, і ми будемо робити все від нас залежне, щоб підтримати вас особисто та економіку України в цілому. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. І хай буде літо!
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів