Починаючи з 01.01.2016 не передбачено видачу свідоцтв про право власності на нерухоме майно
Мін’юст проінформував, що починаючи з 01.01.2016 не передбачено видачу свідоцтв про право власності на нерухоме майно.
Тепер держреєстрація прав завершується формуванням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно для подальшого використання її заявником (перегляду, завантаження і друку).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Оскільки держреєстрація прав здійснюється відносно певного об’єкта нерухомого майна/незавершеного будівництва, на думку міністерства, доцільно формувати інформаційну довідку за об’єктом нерухомого майна.
За бажанням заявника ця довідка може надаватися у паперовій формі уповноваженою особою суб’єкта держреєстрації прав, нотаріусом (його помічником) з урахуванням строку держреєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, на аркушах паперу форматом А4 (210×297 мм) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки держреєстратора.
Водночас на сьогодні, як і раніше, для проведення держреєстрації прав безумовно подаються документи, на підставі яких така реєстрація проводиться. Так, для реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна подають:
- документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
- техпаспорт на цей об’єкт;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомості адреси.
Строк держреєстрації права власності та інших речових прав — до 5 р. дн., до 14 р. дн. — щодо підприємства як ЄМК.
Особи, які провадять зовнішньоекономічну діяльність, щодня мають справу з інвойсом. Мінфін визнає його первинним документом. А податківці вимагають додатково складати до інвойсу акт виконаних робіт, податкову накладну чи рахунок-фактуру. Чия позиція в пріоритеті та що робити на практиці? Усе пояснить експерт
Розберімо, як відобразити лікарняні в табелі обліку робочого часу, щорічну відпустку і декретну відпустку, а також про особливості складання табелю та планування робочого часу у воєнний час — у консультації. Скачайте шаблон і зразок табеля обліку робочого часу
Якщо не подасте в податкову повідомлення про прийняття працівника на роботу, ризикуєте заплатити штраф у розмірі однієї МЗП. А це — 8000 грн у 2025 році. За нашими підказками та зразком заповните повідомлення про прийняття на роботу
Подаємо консультацію юриста стосовно права державних і комунальних ЗОЗ надавати платні послуги з навчання інтернів. Нагадаємо: податківці висловилися, що підстав для таких послуг у ЗОЗ нині немає. Юристи не згодні, та й практика диктує інше. Досліджуємо різні позиції й напрацьовуємо правомірні рішення
У статті — поради, як оформити та оподаткувати виплату дивідендів членам фермерського господарства, хто має нарахувати та сплатити ЄСВ, а також чи діє ЄСВ-пільга в 2025 році. Приклад бухгалтерських проведень і зразок протоколу на виплату дивідендів стануть у пригоді