Мін’юст проінформував, що починаючи з 01.01.2016 не передбачено видачу свідоцтв про право власності на нерухоме майно.
Тепер держреєстрація прав завершується формуванням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно для подальшого використання її заявником (перегляду, завантаження і друку).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Оскільки держреєстрація прав здійснюється відносно певного об’єкта нерухомого майна/незавершеного будівництва, на думку міністерства, доцільно формувати інформаційну довідку за об’єктом нерухомого майна.
За бажанням заявника ця довідка може надаватися у паперовій формі уповноваженою особою суб’єкта держреєстрації прав, нотаріусом (його помічником) з урахуванням строку держреєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, на аркушах паперу форматом А4 (210×297 мм) без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки держреєстратора.
Водночас на сьогодні, як і раніше, для проведення держреєстрації прав безумовно подаються документи, на підставі яких така реєстрація проводиться. Так, для реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна подають:
- документ, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
- техпаспорт на цей об’єкт;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомості адреси.
Строк держреєстрації права власності та інших речових прав — до 5 р. дн., до 14 р. дн. — щодо підприємства як ЄМК.