Розглядаючи спір про визнання недійсним рішення територіального відділення АМК про застосування штрафних санкцій, прийнятого за результатами перевірки підприємства на предмет дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, ВГСУ дійшов такого висновку.
Жодним законодавчим актом не передбачено таких повноважень та/або способу дій територіального відділенням АМК, як встановлення для суб’єкта господарювання обов’язку щодо інформування через офіційний сайт про вільні рекламні місця та їх частини і щодо затвердження та запровадження порядку надання рекламних місць (їх частин). Та ще й із попереднім погодженням такого порядку з територіальним відділенням АМК.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
При цьому суд також звернув увагу на статтю 18 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР, якою передбачено, зокрема, що:
- розміщення реклами на транспорті погоджується лише з власниками об’єктів транспорту або уповноваженими ними органами (особами);
- за умови розміщення реклами на транспорті з дотриманням вимог безпеки і правил дорожнього руху забороняється вимагати від власників транспортних засобів отримання дозволів, погоджень, інших документів щодо розміщення реклами.
А тому зобов’язання територіальним відділенням АМК підприємства затвердити та запровадити порядок надання рекламних місць (та їх частин) і попередньо погодити його з названим відділенням є порушенням чинного законодавства.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»