Як вести облік товарних запасів за декількома місцями продажу

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Підприємці з декількома місцями продажу ведуть облік товарних запасів за кожним окремим місцем продажу на підставі первинки, яка підтверджує отримання товарів, або первинки на внутрішнє переміщення товарів

Як вести облік товарних запасів за декількома місцями продажу

Заява на отримання «підакцизної» ліцензії та реєстр ліцензіатів

Керуйтеся Порядком ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб — підприємців, у тому числі платників єдиного податку, що затвердив Мінфін наказом від 03.09.2021 № 496 (далі — Порядок).

До форми ведення обліку товарних запасів (далі — Форма обліку) слід постійно вносити інформацію про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів. Первинні документи — невід’ємна частина обліку товарних запасів (п. 1 розд. II Порядку).

ФОПи, які провадять діяльність у декількох місцях продажу, обліковують товарні запаси за кожним окремим місцем продажу. Облік ведуть на підставі первинних документів, які підтверджують, що ФОП отримав товари за окремим місцем продажу, або первинних документів на внутрішнє переміщення товарів.

Первинні документи на внутрішнє переміщення товарів — невід’ємна частина обліку товарних запасів. Дані про надходження товарів вносять до Форми обліку на підставі первинних документів до початку їх реалізації.

За інформацією ДПС у Київській області

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image81

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
134484

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
469300

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204635

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243416

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді