Підприємці з декількома місцями продажу ведуть облік товарних запасів за кожним окремим місцем продажу на підставі первинки, яка підтверджує отримання товарів, або первинки на внутрішнє переміщення товарів

Заява на отримання «підакцизної» ліцензії та реєстр ліцензіатів Керуйтеся Порядком ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб — підприємців, у тому числі платників єдиного податку, що затвердив Мінфін наказом від 03.09.2021 № 496 (далі — Порядок).
До форми ведення обліку товарних запасів (далі — Форма обліку) слід постійно вносити інформацію про надходження та вибуття товарів на підставі первинних документів. Первинні документи — невід’ємна частина обліку товарних запасів (п. 1 розд. II Порядку).
ФОПи, які провадять діяльність у декількох місцях продажу, обліковують товарні запаси за кожним окремим місцем продажу. Облік ведуть на підставі первинних документів, які підтверджують, що ФОП отримав товари за окремим місцем продажу, або первинних документів на внутрішнє переміщення товарів.
Первинні документи на внутрішнє переміщення товарів — невід’ємна частина обліку товарних запасів. Дані про надходження товарів вносять до Форми обліку на підставі первинних документів до початку їх реалізації.
За інформацією ДПС у Київській області
Українські суб’єкти господарювання розширюють ринки збуту й активно продають свої товари на закордонних маркетплейсах. Експерти пояснили як правильно задокументувати, облікувати й оподаткувати продаж товарів
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні