«Гаряча лінія» в ДПІ у Дарницькому районі на тему: «Отримання електронного ключа»

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Послуга телефонного зв’язку залишається найефективнішим способом консультування платників податків, особливо в сучасних умовах, коли витрачання часу потребує раціонального підходу. Запровадження сервісу «Електронний кабінет» доволі новий, і завжди є бажаючі отримати кваліфіковані відповіді.

Днями в ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві було проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» на тему: «Отримання електронного ключа» за участі заступника начальника ДПІ у Дарницькому районі Романа Валерійовича Косинського.

Пропонуємо вашій увазі деякі запитання та коментарі до них, що можуть стати в пригоді й вам, шановні мешканці Дарницького району.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Романе Валерійовичу, які послуги надає Акредитований центр сертифікації ключів ІДД?

Відповідь: Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту надає такі послуги електронного цифрового підпису:

  • реєстрація заявників;
  • надання у користування надійних засобів електронного цифрового підпису;
  • допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
  • обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника (сертифікація відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів);
  • надання послуг фіксування часу;
  • консультативні послуги за зверненнями підписувачів.

Що робити, коли при підписанні документа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Відповідь: Необхідно перевірити:

1) який ключ ЕЦП використовується першим (вірна послідовність підписів Бухгалтер-директор-електронна печатка);

2) якщо ключ обрано вірно, слід звернути увагу на правильність введення пароля, а саме регістр вводу пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі);

3) чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа).

Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Відповідь: Посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів www.acskidd.gov.ua (Розділ «Пошук сертифікатів») та зберегти їх на локальний диск у каталог «My Certificates and CRLs» або іншу папку обрану в якості файлового сховища. Для пошуку посиленого сертифіката відкритого ключа слід використовувати поля «Код ЄДРПОУ»/ «Код платника податків».

Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від АЦСК ІДД Міндоходів?

Відповідь: Строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД Міндоходів, не перевищує двох років з моменту їх формування.

На яку електронну адресу необхідно відправляти договір «Про визнання електронних документів» з Міндоходів?

Відповідь: Централізоване подання звітності та договору «Про визнання електронних документів» засобами телекомунікаційного зв’язку здійснюється на електронну адресу [email protected].

Як укласти договір «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді?

Відповідь: Для укладення договору «Про визнання електронних документів» з податковою інспекцією в електронному вигляді використовуються безкоштовні онлайн сервіси, надані компаніями-учасниками Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу, які доступні за посиланням http://acskidd.gov.ua/program_obespech інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів.

Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»?

Відповідь: Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» зі сторони органів Міндоходів — до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи — підприємця (для фізичної особи — підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору зі сторони органів Міндоходів.

Які дії підписувача, якщо він втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа?

Відповідь: Якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутись до представництва АЦСК ІДД Міндоходів в якому отримував послугу електронного цифрового підпису та повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів перелік яких визначено у пункті 5.3 або 5.4 розділу 5 Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів, затвердженого Міністерством доходів і зборів України від 17.09.2013.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
444279

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217723

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
10188

Як проводять перевірки упродовж воєнного стану

У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
28901

Підвищення кваліфікації бухгалтерів: нові вимоги та можливості

Якщо у вашому to-do list є пункти «підвищити свій професійний рівень», «стати більш цінним фахівцем», «розвиватися професійно», Вища школа Головбуха допоможе втілити все задумане. Ваші колеги вже встигли оцінити переваги нашої школи підвищення кваліфікації для бухгалтера, спробуйте і ви!
21339

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді