Електронна форма податкової накладної реєструється в Єдиному реєстрі податкових накладних

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Порядком заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міндоходів від 14.01.14 № 10, зокрема пунктом 8 визначено обов’язок зареєструвати електронну податкову накладну в Єдиному реєстрі

Порядком заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міндоходів від 14.01.14 № 10, зокрема пунктом 8 визначено обов’язок зареєструвати електронну податкову накладну в Єдиному реєстрі, — звертають увагу в Головному управлінні Міндоходів у Волинській області.

Ця норма поширюється на платників ПДВ незалежно від того, чи підпадає податкова накладна під критерії з пункту 11 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України. Це означає, що електронна податкова накладна на суму ПДВ, що не перевищує 10 тис. грн., має бути проведена через Єдиний реєстр.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Ця ж вимога стосується електронних податкових накладних на товари, які не належать до підакцизних і не є імпортованими, — наголошують фахівці Міндоходів.

Використання електронної форми податкової накладної остаточно врегульовано у Порядку заповнення податкової накладної, затвердженому наказом Міндоходів від 14.01.14 № 10. Можливість оформлення електронної форми податкової накладної нарівні з паперовою ввели ще 1 липня 2012 року.

У той же час пунктом 201.1. Податкового кодексу України передбачено право вибору форми податкової накладної покупцеві. Продавець за наявності технічних можливостей зобов’язаний виписати електронну податкову накладну, помітивши її знаком «Х» у верхній лівій частині у відповідному полі. Для її підписання уповноважена особа повинна мати цифровий підпис (пп. 2 п. 2, п. 18 Нового порядку).

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
444277

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217722

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
10188

Як проводять перевірки упродовж воєнного стану

У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
28901

Підвищення кваліфікації бухгалтерів: нові вимоги та можливості

Якщо у вашому to-do list є пункти «підвищити свій професійний рівень», «стати більш цінним фахівцем», «розвиватися професійно», Вища школа Головбуха допоможе втілити все задумане. Ваші колеги вже встигли оцінити переваги нашої школи підвищення кваліфікації для бухгалтера, спробуйте і ви!
21339

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді