Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги дозволить:
- створити прозорий облік гуманітарної допомоги;
- полегшити процедуру її ввезення та розподілу;
- унеможливить зловживання під час завезення та використання гуманітарки.
Скасовують гарантійні листи від військових, а також запити на поставку та всі інші довідки. Також спрощують звітування. Тепер звіт формуватимуть в цифровій системі на основі декларацій, а більшість даних підтягуватимуть автоматично.
Як завозити гуманітарку з 1 грудня? Як і раніше.
1. Новий цифровий спосіб:
- зареєструватись або увійти до «Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги»;
- заповнити декларацію з переліком товарів;
- система надасть унікальний код, який треба повідомити під час митного оформлення;
- розподілити допомогу;
- прозвітувати про цільове використання онлайн;
2. Паперовий спосіб:
- заповнити паперову декларацію за правилами, які діють з 01.03.2022;
- використовувати такий спосіб можна до 01.04.2024.
Водночас Мінсоцполітики проінформувало отримувачів гуманітарної допомоги (фонди, громадські організації та інших), що завозять гуманітарну допомогу до України про використання оновленої форми митної декларації.
Таку декларацію можна подавати як в паперовій формі, так і в цифровій системі, яка буде доступна з 01.12.2023. Тобто й у двох варіантах буде однаковий зразок форми для заповнення.
Дозволи та валютні вимоги для ввезення квадракоптерів на митну територію України. Митні послаблення, податкові пільги та бухоблік імпорту БПЛА