Зміни щодо внесення та надання відомостей про нерухомість

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Внесено зміни до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1141

Внесено зміни до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1141.

Змінами доповнено перелік відомостей, що вносяться до бази даних про реєстрацію заяв і запитів під час реєстрації заяви. Зокрема, держреєстратор під час реєстрації заяви про держреєстрацію права власності у базі даних про реєстрацію заяв і запитів додатково до відомостей, зазначених у такій заяві, вноситиме такі відомості, як: підстава для виникнення права власності, площа земельної ділянки/об’єкта нерухомого майна, цільове призначення земельної ділянки, тип об’єкта нерухомого майна.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Також передбачено можливість надання за заявою будь-якої фізичної чи юридичної особи витягу з Реєстру, який міститиме інформацію про наявність/відсутність відомостей про:

  • нерухоме майно;
  • право власності та суб’єкта цього права;
  • обтяження прав на майно та суб’єкта цих прав.

Крім цього, визначено порядок внесення записів до Реєстру у випадку:

  • видачі свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку втратою чи пошкодженням документа, виданого до 01.01.2013;
  • скасування держреєстрації прав на підставі судового рішення про скасування записів до реєстрів, що функціонували до 01.01.2013.

Уточнення зазнали і норми, згідно з якими в разі втрати, пошкодження чи зіпсування свідоцтва про право власності на нерухоме майно за результатом розгляду заяви про надання дубліката свідоцтва держреєстратор у строк, встановлений для держреєстрації прав, оформляє дублікат свідоцтва. Такому дублікату присвоюється індексний номер, фіксується дата та час його формування.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
444466

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217742

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
10192

Як проводять перевірки упродовж воєнного стану

У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
28910

Підвищення кваліфікації бухгалтерів: нові вимоги та можливості

Якщо у вашому to-do list є пункти «підвищити свій професійний рівень», «стати більш цінним фахівцем», «розвиватися професійно», Вища школа Головбуха допоможе втілити все задумане. Ваші колеги вже встигли оцінити переваги нашої школи підвищення кваліфікації для бухгалтера, спробуйте і ви!
21349

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді