Внесено зміни до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1141.
Змінами доповнено перелік відомостей, що вносяться до бази даних про реєстрацію заяв і запитів під час реєстрації заяви. Зокрема, держреєстратор під час реєстрації заяви про держреєстрацію права власності у базі даних про реєстрацію заяв і запитів додатково до відомостей, зазначених у такій заяві, вноситиме такі відомості, як: підстава для виникнення права власності, площа земельної ділянки/об’єкта нерухомого майна, цільове призначення земельної ділянки, тип об’єкта нерухомого майна.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Також передбачено можливість надання за заявою будь-якої фізичної чи юридичної особи витягу з Реєстру, який міститиме інформацію про наявність/відсутність відомостей про:
- нерухоме майно;
- право власності та суб’єкта цього права;
- обтяження прав на майно та суб’єкта цих прав.
Крім цього, визначено порядок внесення записів до Реєстру у випадку:
- видачі свідоцтва про право власності на нерухоме майно у зв’язку втратою чи пошкодженням документа, виданого до 01.01.2013;
- скасування держреєстрації прав на підставі судового рішення про скасування записів до реєстрів, що функціонували до 01.01.2013.
Уточнення зазнали і норми, згідно з якими в разі втрати, пошкодження чи зіпсування свідоцтва про право власності на нерухоме майно за результатом розгляду заяви про надання дубліката свідоцтва держреєстратор у строк, встановлений для держреєстрації прав, оформляє дублікат свідоцтва. Такому дублікату присвоюється індексний номер, фіксується дата та час його формування.