До суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції, за неподання до органів доходів і зборів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, застосовуватимуться фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
З 01.01.2014 набрав чинності пункт 9 статті 17 закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР, нормами якого передбачено, що до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції, за неподання до органів доходів і зборів звітності, пов’язаної із застосуванням РРО, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО, з дротовими або бездротовими каналами зв’язку в разі обов’язковості її подання застосовуватимуться фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн.).
На виконання норм Закону про РРО суб’єкти господарювання повинні були до 01.01.2014 придбати РРО нового покоління або провести модернізацію своїх РРО та привели їх у відповідальність із вимогами наказу Мінфіну України від 08.10.2012 № 1057 «Про затвердження Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних та Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби».
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Нагадуємо, що згідно із цим Законом подавати звітність в електронному вигляді зобов’язані суб’єкти господарювання, які при проведенні розрахункових операцій застосовують РРО.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП