Міндоходів розробило Методичні рекомендації щодо застосування постанови КМУ від 25.01.2012 № 73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію»
Міндоходів розробило Методичні рекомендації щодо застосування постанови КМУ від 25.01.2012 № 73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію» (далі — Постанова № 73).
Самі критерії оцінки платника з позитивною податковою історією побудовані на аналізі даних його звітних показників та наявної податкової інформації.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Так, відповідно до Постанови № 73 платники ПДВ вважаються такими, що мають позитивну податкову історію, якщо вони протягом попередніх 36 послідовних місяців відповідають таким критеріям, як:
1. Відсутність рішення податкового органу про анулювання реєстрації платника ПДВ.
2. Своєчасність подання платником ПДВ звітності з ПДВ.
3. Відповідність платника ПДВ критеріям, установленим пунктом 200.19 Податкового кодексу України (ПК) — у разі подання податкової декларації та заяви про повернення суми бюджетного відшкодування, відображеної у такій декларації.
При цьому, оскільки розрахунок на відповідність критеріям, установленим пунктом 200.19 ПК, здійснюється лише за умови декларування суми бюджетного відшкодування в рядку 23.1 податкової декларації з ПДВ, то платник податку вважається таким, що має позитивну податкову історію, не лише при декларуванні суми бюджетного відшкодування на поточний рахунок платника у банку в кожному з 36 попередніх послідовних місяців, а й за умови, якщо він хоча б в одному чи в декількох із 36 попередніх послідовних місяців здійснював декларування інших показників декларації.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП