У пункті 201.10 Податкового кодексу України з’явиться спеціальна норма: право поскаржитися на постачальника, який відмовився виписати податкову накладну або порушив порядок її виписки, зберігається за покупцем протягом 60 календарних днів
У пункті 201.10 Податкового кодексу України (ПК) з’явиться спеціальна норма: право поскаржитися на постачальника, який відмовився виписати податкову накладну або порушив порядок її виписки (реєстрації), зберігається за покупцем протягом 60 календарних днів, наступних за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення та/або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Із ПК зникнуть дані про спеціальний документ — свідоцтво платника ПДВ. Інформацію про реєстрацію нового платника ПДВ (або її анулювання) вноситимуть тільки до Реєстру платників податку (п. 183.9 ПК). Документально підтвердити статус платника ПДВ можна буде за допомогою витягу з Реєстру платників ПДВ, який безкоштовно надає Міндоходів на запит платника ПДВ протягом двох робочих днів.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Із переліку обов’язкових реквізитів податкової накладної зникне позиція «номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України» (пп. «ї» п. 201.1 ПК).
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП