Держмитслужба впровадила нову версію автоматизованої системи аналізу ризиків, до якої додано елементи штучного інтелекту
Нова система використовує генеративні великі мовні моделі (LLM) для автоматизації перевірки імен та прізвищ у митних деклараціях. Штучний інтелект (ШІ) здатен за лічені секунди виконати те, на що у людини йдуть десятки хвилин. Завдяки ШІ система автоматично виділяє некоректні записи, залишаючи для ручної перевірки лише найбільш сумнівні варіанти.
Крім того, система вже проходить тестування на інших напрямках, таких як класифікація товарів та їх вартість. Цей підхід дозволить значно розвантажити інспекторів і зменшити вплив людського фактора на процеси митного контролю.
Вдосконалення процесів митного контролю стало можливим завдяки співпраці з корпорацією Microsoft.
За інформацією Держмитслужби
Популярні бланки та зразки стануть у пригоді всім бухгалтерам. У публікації знайдете «хіти», які завжди мають попит серед наших читачів
Правильно оформимо ТТН — уникнемо ризиків при податковій перевірці. Товарно-транспортна накладна: коли обов’язкова виписка ТТН, якими є правила заповнення ТТН і що в них нового, товарно транспортна накладна приклад — у цьому огляді. Крім цього, надаємо допрацьовану під нові правила габаритно-вагового контролю зразок товарно-транспортної накладної
Готівкові розрахунки жорстко регулюються Національним банком та податківцями. Тут завжди є ризик порушити правила. Які розрахунки вважаються готівковими, а які безготівковими? Коли для готівкових розрахунків треба касовий апарат, де можна здійснювати готівкові розрахунки, чи є каса у підприємця – дізнайтеся у консультації
14 вересня 2024 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на 2025 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 12000. Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Реєстрація ФОП є важливим кроком для тих, хто планує розвивати свій бізнес в Україні. Ця процедура містить кілька етапів, як-от підготовку документів, подання заяви та отримання відповідних дозволів. Після успішної реєстрації ФОП отримує право провадити підприємницьку діяльність, а також користується низкою податкових та правових переваг. Важливо дотримати всіх вимог, щоб провести успішну реєстрацію ФОП