Фахівці Міністерства доходів і зборів України у проекті постанови Кабінету Міністрів щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів запропонували збільшити термін дії електронного ключа для фізичних осіб від 1 до 3 років. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.
Такі новації, на думку експертів Міндоходів, сприятимуть залученню громадян до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Адже наявність цифрового підпису дає можливість фізичним особам скористатися он-лайновими сервісами Міндоходів, зокрема можливістю подавати річну декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді. Крім того, «електронкою» також можна надсилати і звітність з єдиного соціального внеску.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Загалом з початку року безкоштовні посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису на Тернопільщині отримали понад 12 тисяч абонентів. Вони стали власниками майже 18,5 тисяч сертифікатів.
З проектом постанови «Про внесення змін до Порядку акредитації центру сертифікації ключів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2004 року №903» можна ознайомитися на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України.
Зауваження та пропозиції до проекту протягом одного місяця приймаються за адресами:
04655, м. Київ – 53, Львівська площа, 8, Міністерство доходів і зборів України, Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів,
поштовою – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11