Податківці пояснили, як відмовитися від застосування спрощеної системи оподаткування

Для відмови від спрощеної системи оподаткування не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подайте до контролюючого органу заяву (пп. 298.2.1 Податкового кодексу України; далі — ПК).
Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених ПК, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подали заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів (пп. 298.2.2 ПК).
Форму заяви затвердив Мінфін наказом від 16.07.2019 № 308.
Заяву подавайте до контролюючого органу за місцем податкової адреси в один із таких способів:
- поштою;
- безпосередньо до контролюючого органу;
- засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет». Вхід до якої здійснюйте за адресою: cabinet.tax.gov.ua.
За інформацією ДПС у Харківській області
Для ФОП група 2 досить вигідна через фіксовану величину податку, яка не залежить від обсягу доходу. Єдиний податок група 2 — які умови перебування на ній, що дозволено і заборонено, та новий ліміт групи — у консультації
Як позбутися податкового тягаря, що тисне бізнес та платити менше? Очевидно, що обрання системи оподаткування — це вкрай важливе рішення. Спрощена чи загальна? Про спрощену систему оподаткування, її переваги та нюанси — у статті
Якими можуть бути причини відмови від спрощеної системи оподаткування, у які терміни таку відмову можна зробити, якою є форма заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування та як її заповнити – у консультації
Що таке єдиний податок? Єдиний податок передбачає звільнення від сплати деяких податків, більш прості підходи до ведення обліку та звітності. На ньому можуть перебувати як юрособи, так і фізособи-підприємці. Про групи єдиного податку в 2026–2027 роках, про єдиний податок в умовах воєнного стану, хто може перебувати на кожній з цих груп та за яких умов, а хто взагалі не має права бути єдинником — у цьому огляді
Несплата будь-якого податку – це штраф та пеня. Це може статися як усвідомлено, так і через допущену помилку, яка виявлена самостійно чи органом ДПС. Про наслідки несвоєчасної сплати єдиного податку, штрафи за несплату єдиного податку під час воєнного стану — у цьому огляді