Спілка українських підприємців вважає, що критерії визначення бізнесу з високим рівнем дотримання податкового законодавства потрібно удосконалити. Оскільки вони є неприйнятними для новоствореного бізнесу, інвесткомпаній, малого бізнесу та ЗЕД-суб’єктів

В офісі Спілки українських підприємців відбулась зустріч із в.о. заступника Голови ДПС України Євгеном Сокуром та представниками податкової служби, які презентували свій новий проєкт для покращення адміністрування податків — «На шляху до високого рівня податкової довіри» (оновлена назва проєкту про «клуб білого бізнесу»)
Євген Сокур представив бачення ДПС щодо реалізації нещодавніх змін до Податкового Кодексу України, які передбачають особливі умови для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства та експериментального проєкту Уряду щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками).
Під час зустрічі компанії Спілки звернули увагу на:
- необхідність удосконалення критеріїв визначення бізнесу з високим рівнем дотримання податкового законодавства;
- невідповідність критеріїв для новоствореного бізнесу, інвестиційних компаній, малого бізнесу та суб’єктів господарювання, які займаються зовнішньоекономічною діяльністю;
- важливість завчасного отримання інформації про наявні податкові ризики та можливість їх самостійного усунення до моменту проведення податкової перевірки чи блокування реєстрації податкових накладних
За результатами зустрічі виконавча директорка Спілки Катерина Глазкова запропонувала розпочати проєкт закріплення комплаєнс менеджерів з бізнес асоціацій, які щоденно стикаються з проблемними питаннями бізнесу та зможуть ефективно їх комунікувати з податкової службою.
За інформацією Спілки українських підприємців
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
Заробітну плату за першу половину місяця називають «авансом». Як його розрахувати, показати в обліку та оподаткувати — розкажемо у статті