Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі ПФУ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Якщо виявили помилки або застарілі дані у реєстрі застрахованих осіб подайте «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб». При цьому додайте документи, що підтверджують необхідність такого уточнення

Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі ПФУ

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування (далі — реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюють та підтримують в актуальному стані. Це один із ключових державних реєстрів України, який взаємодіє з іншими базами даних та реєстрами.

Інформацію з реєстру використовують не лише для призначення пенсій, але і всіх видів державної соціальної допомоги, субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг тощо.

Хто є застрахованими особами?

Громадяни, які досягли повноліття та почали працювати, автоматично стають застрахованими особами. Для кожної такої особи у реєстрі створюють персональну електронну облікову картку з унікальним номером. У цій картці накопичується інформація, яка відображає її статус у системі пенсійного страхування та соціального захисту.

Які дані містить реєстр?

У реєстрі зберігається така інформація про застрахованих осіб:

  • основні анкетні та ідентифікаційні дані (ПІБ, РНОКПП, паспортні дані);
  • інформація про страховий стаж та періоди трудових відносин;
  • відомості про заробітну плату / дохід, що впливають на розрахунок страхових виплат;
  • дані про особливі умови праці;
  • суми добровільних внесків;
  • дані електронної пенсійної справи та електронної трудової книжки;
  • інформація з Електронного реєстру листків непрацездатності.

Доступ до інформації та внесення змін

Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у ідентифікаційному коді, даті народження чи паспортних даних, адреса місця проживання тощо), потрібно подати «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб». Також додайте документи, що підтверджують необхідність уточнення (наприклад, паспорт, РНОКПП, свідоцтво про шлюб). Подати анкету можете особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду, або дистанційно – через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Як сформувати та подати анкету на вебпорталі Фонду?

Сформувати та подати анкету можна в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ.

Для цього:

  • авторизуйтесь на https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі за страхованих осіб»;
  • заповніть екранну форму анкети;
  • дайте згоду на передачу та обробку персональних даних;
  • прикріпіть скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, ідентифікаційний код, витяг з реєстру територіальної громади);
  • підпишіть анкету КЕП (оберіть файл ключа та введіть пароль);
  • натисніть кнопку «Відправити до ПФУ» (після того, як надішлете заяву на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»).

Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

За інформацією ПФУ

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яким документом підтвердити дату отримання РК на зменшення ПДВ

Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків
75

Єдиний податок 2025: ставки, групи, ліміти, звітність і сплата для ФОП

Що таке єдиний податок? Єдиний податок передбачає звільнення від сплати деяких податків, більш прості підходи до ведення обліку та звітності. На ньому можуть перебувати як юрособи, так і фізособи-підприємці. Про групи єдиного податку в 2025 році, про єдиний податок і воєнний стан, хто може перебувати на кожній з них та за яких умов, а хто взагалі не має права бути єдинником — у цьому огляді
314035

Як не нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання під час списання загиблих посівів

За яких умов можна не нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання у разі знищення або втрати товарів під час воєнного стану? Як уникнути нарахування компенсувальних ПДВ-зобов’язань, якщо списуєте не тільки придбані з ПДВ товари, а й послуги? Розповімо
40

Наказ про відрядження: як оформити у 2025 році + зразок

Наказ про відрядження працівника — це документ, без якого службову поїздку офіційно не визнають. Розповідаємо, що обов’язково зазначити в такому наказі, як оформити відрядження в Україні та за кордоном і де скачати актуальний зразок
4701

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді