Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі ПФУ

Якщо виявили помилки або застарілі дані у реєстрі застрахованих осіб подайте «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб». При цьому додайте документи, що підтверджують необхідність такого уточнення

Як змінити дані в реєстрі застрахованих осіб на вебпорталі ПФУ

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного страхування (далі — реєстр) є унікальною базою даних, що постійно оновлюють та підтримують в актуальному стані. Це один із ключових державних реєстрів України, який взаємодіє з іншими базами даних та реєстрами.

Інформацію з реєстру використовують не лише для призначення пенсій, але і всіх видів державної соціальної допомоги, субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг тощо.

Хто є застрахованими особами?

Громадяни, які досягли повноліття та почали працювати, автоматично стають застрахованими особами. Для кожної такої особи у реєстрі створюють персональну електронну облікову картку з унікальним номером. У цій картці накопичується інформація, яка відображає її статус у системі пенсійного страхування та соціального захисту.

Які дані містить реєстр?

У реєстрі зберігається така інформація про застрахованих осіб:

  • основні анкетні та ідентифікаційні дані (ПІБ, РНОКПП, паспортні дані);
  • інформація про страховий стаж та періоди трудових відносин;
  • відомості про заробітну плату / дохід, що впливають на розрахунок страхових виплат;
  • дані про особливі умови праці;
  • суми добровільних внесків;
  • дані електронної пенсійної справи та електронної трудової книжки;
  • інформація з Електронного реєстру листків непрацездатності.

Доступ до інформації та внесення змін

Кожна застрахована особа може отримати доступ до своїх даних у реєстрі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

У разі виявлення помилок або застарілих даних (наприклад, неточності у ідентифікаційному коді, даті народження чи паспортних даних, адреса місця проживання тощо), потрібно подати «Анкету для внесення змін до реєстру застрахованих осіб». Також додайте документи, що підтверджують необхідність уточнення (наприклад, паспорт, РНОКПП, свідоцтво про шлюб). Подати анкету можете особисто – звернувшись до найближчого сервісного центру Фонду, або дистанційно – через вебпортал електронних послуг ПФУ.

Як сформувати та подати анкету на вебпорталі Фонду?

Сформувати та подати анкету можна в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ.

Для цього:

  • авторизуйтесь на https://portal.pfu.gov.ua/ за допомогою КЕП (кваліфікованого електроного підпису);
  • у розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі за страхованих осіб»;
  • заповніть екранну форму анкети;
  • дайте згоду на передачу та обробку персональних даних;
  • прикріпіть скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб, ідентифікаційний код, витяг з реєстру територіальної громади);
  • підпишіть анкету КЕП (оберіть файл ключа та введіть пароль);
  • натисніть кнопку «Відправити до ПФУ» (після того, як надішлете заяву на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ»).

Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

За інформацією ПФУ


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15269

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8217

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65784

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
73

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді