Із 18 березня ФОПи та самозайняті особи з інвалідністю зможуть отримати компенсацію за облаштоване для себе робоче місце

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
18 березня 2025 року набрала чинності постанова КМУ від 21.02.2025 № 273, якою виклали у новій редакції Порядок надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю

Із 18 березня ФОПи та самозайняті особи з інвалідністю зможуть отримати компенсацію за облаштоване для себе робоче місце

Змінами розширили доступ до програми й тепер отримати компенсацію за обладнання свого робочого місця спеціальними меблями, пристроями, придбання допоміжного устаткування, наприклад, підйомника чи пандуса, зможуть люди з інвалідністю, які є самозайнятими або ФОПами, чи люди, які планують відкрити свій бізнес.

Окрім того, відтепер роботодавці зможуть отримати компенсацію за облаштування робочого місця для ветерана з інвалідністю, який повернувся на роботу. Раніше компенсації надавалися лише при новому працевлаштуванні. Якщо ветеран з пораненням повертався на своє робоче місце, роботодавцеві їх не виплачували, адже це не вважалося новим працевлаштуванням.

За умовами програми сума компенсації за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю становить:

  • до 120 тис. грн — за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю I групи;
  • до 80 тис. грн — для людей з інвалідністю II групи.

Подати заяву на отримання компенсації за облаштування робочого місця можна онлайн на порталі Дія або офлайн, звернувшись до центру зайнятості за місцем провадження господарської діяльності.

tg_4.png

Щоб подати заяву онлайн роботодавцю, ФОП та самозайнятій особі необхідно:

  • авторизуватися на порталі Дія за допомогою КЕП;
  • заповнити заяву: вказати дані про людину з інвалідністю та облаштоване робоче місце;
  • прикріпити документи, які підтверджують працевлаштування, купівлю допоміжних засобів та документ, який підтверджує інвалідність співробітника / ФОП / самозайнятої особи;
  • вказати IBAN свого рахунку;
  • підписати заяву КЕПом.

Розгляд заяви триває до 10 робочих днів. У разі позитивного рішення, протягом 5 днів кошти надійдуть на рахунок заявника.

Програма надання компенсації роботодавцям витрат на облаштування робочих місць для людей з інвалідністю є частиною флагманського проєкту Мінекономіки «Робота без бар’єрів», який реалізують на виконання Національної стратегії із створення безбар'єрного простору в Україні.

За інформацією Мінекономіки

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Чи можна скласти зведену ПН, якщо склали для покупця кілька актів протягом місяця

Пригадаємо основні правила, за якими складають зведені податкові накладні. Підкажемо, коли замість звичайних податкових накладних можна оформити одну зведену, і чи не буде порушенням, якщо оформите зведену податкову накладну на ритмічні постачання лише в якомусь окремому звітному періоді, а в інші складатимете за правилом першої події
28

Положення про преміювання у 2025 році: зразок, структура, обов’язкові пункти

У положенні про преміювання фіксують, за які досягнення й у якому порядку працівники отримують премії. Такий документ захищає роботодавця і пояснює працівнику, коли чекати додаткової оплати. У статті — структура положення, обов’язкові формулювання, типові помилки та зразок на 2025 рік
42990

Авансовий звіт на відрядження: як заповнити, приклад і бланк

Авансовий звіт — це документ, що підтверджує витрати працівника у відрядженні чи при господарських закупках. Покажемо, як правильно його скласти, коли подавати, які реквізити обовʼязкові, а також дамо зразки для безпомилкового заповнення
380653

Звіт про надходження молочної сировини на перероблення й отримання з неї молочних продуктів (форма № 13-заг (місячна)

У статті поради, які допоможуть юрособам, які мають власні або орендовані потужності з перероблення молочної сировини та отримання молочної продукції, подавати щомісяця форму 13-заг без помилок
31

Річний перерахунок ПДФО: покроково для бухгалтера

Що таке річний перерахунок ПДФО, коли перерахунок ПДФО в кінці року обов’язковий, причини його необхідності, як провести річний перерахунок ПДФО, річний перерахунок ПДФО 2025 (приклад) — у консультації
46173

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді